Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محسن بنی هاشمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد آماده‌اند تا اگر شرایط مساعد بود برای حضور مجدد در انتخابات ثبت نام کنند.

وی اظهار داشت: منظور از شرایط مساعد این است که اگر این افراد زمینه رای آوردن و پشتیبانی از خود را مناسب دیده و حریف‌هایشان را همتراز خود نیافتند، برای حضور در انتخابات ثبت نام کنند، در غیر این صورت از ثبت نام خودداری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اولویت از نظر اصولگرایان با نمایندگان فعلی یا سابق استان در مجلس شورای اسلامی نیست بلکه اولویت با کسانی است که جوان و از موقعیت اجتماعی بالاتری برخوردار هستند و زمینه برای رای‌ آوردن آنها فراهم است.

بنی هاشمی افزود: جوانانی که پشتیبانی اجتماعی و انگیزه لازم برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، می‌توانند به فضای انتخابات نشاط بیشتری ببخشند.

وی اظهار داشت: ملاک جبهه پیروان امام راحل و رهبری در خراسان رضوی برای حمایت از افراد در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعهد و کارآمدی فرد و زمینه رای‌آوری اوست، هر فردی که از سطح بالاتری در این سه مولفه برخوردار باشد، در اولویت این جبهه قرار می‌گیرد.

وی گفت: این جبهه هم اکنون هیچ نظری روی فرد خاصی در مشهد و سایر شهرستان‌ها برای حضور در انتخابات مجلس ندارد اما ۲ ماه دیگر با توجه به شرایط اجتماعی نامزدها، افرادی که از نظر کارآمدی، تعهد و رای‌آوری در سطح بالاتر قرار گرفته‌اند، مورد توجه این جبهه خواهند بود.

هم اکنون ۱۷ تشکل اصولگرا زیرمجموعه جبهه پیروان امام راحل و رهبری در خراسان رضوی قرار دارند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مشهد اصولگرایی خراسان رضوی انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد اصولگرایی خراسان رضوی انتخابات مجلس شورای اسلامی مشهد اصولگرایی خراسان رضوی انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات