Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، در راستای تکمیل طرح پرداخت کمک معیشتی دولت به ۱۸ میلیون خانوار (۶۰ میلیون نفر) که در جهت جبران افزایش نرخ بنزین در دستور کار قرار گرفته، ساعت ۲۴ دیشب مرحله دوم کمک معیشتی به حساب سرپرستان خانوار ۲۰ میلیون نفر واریز شد. 

دوشنبه شب مرحله نخست این طرح برای یک گروه حدود ۲۰ میلیون نفری واریز شده بود و مرحله سوم نیز شنبه شب، دوم آذرماه به حساب ۲۰ میلیون نفر دیگر واریز می شود و با این حساب، مجموع دریافت کنندگان کمک معیشتی دولت به ۶۰ میلیون نفر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از واریز آخرین مرحله، افرادی که موفق به دریافت این مبلغ نشدند از روز یکشنبه می توانند اعتراض خود را از طریق سامانه #۶۳۶۹* و حتما با استفاده از خط تلفن همراهی که به نام سرپرست خانوار است، ثبت کنند.

براساس اعلام مسئولان دولت، کمک معیشت دولت برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است. 

جامعه هدف کمک حمایتی دولت را نیز «مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، مستمری بگیران، معلمان، روستاییان و عشایر، کارگران، کارمندان و اقشار کم درآمد» تشکیل می دهند.

همچنین آنطور که حمیدرضا عدل معاون فنی و امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد در ستاد بودجه سال ۹۹ مطابق با درخواست نوبخت مقرر شد که در قالب جدول هدفمندی یارانه ها، ردیف مجزایی برای طرح حمایتی معیشتی گنجانده شود از این رو پرداخت‌های مربوط به این طرح برای سال آینده نیز تضمینی است.

لازم به تاکید است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ پیامکی برای افرادی که مشمول می‌شوند، ارسال نمی‌کند، بنابراین هر پیامکی که به خانوارها مبنی بر «شناسایی آنها به عنوان مشمول این طرح» ارسال شود، کلاهبرداری خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: یارانه سرپرستان خانوار سازمان برنامه و بودجه کشور کمک معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟

به گزارش قدس آنلاین، با وجود خبرهای مختلف مبنی بر عدم واریز سود سهام عدالت توسط شرکت‌های بورسی، این سود قبل از نوروز برای مردم واریز شد، حال سئوال اینجاست که نظارت‌ها بر این شرکت های بورسی چگونه است تا سود سهام عدالت به موقع واریز شود؟

ولی الله جعفری، رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس و اوراق بهادار در این خصوص گفت: ۳۶ شرکت بورسی و ۲ شرکت غیربورسی سود خود را باید واریز کنند تا واریز سود سهام عدالت به موقع انجام شود.

وی ادامه داد: قبل از نوروز برخی از این شرکت‌ها برای تامین بودجه و سود حاصل از سهام عدالت با مشکلات مالی رو به رو بودند که با توجه به رفع بخشی از این مشکلات، قرار است خرداد ماه امسال بخش دیگری از سود سهام عدالت برای مردم واریز شود.

جعفری اضافه کرد: همکاران ما در اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس و اوراق بهادار با ۳۶ شرکت بورسی به صورت مستمر ارتباط دارند و پیرو سپرده گذاری شرکت‌ها مدام پیگیر هستند تا سود این شرکت ها برای اداره واریز شود. 

رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا مخابرات هم جزو شرکت هایی بود که با وجود بزرگ بودن شرکت مشکلات مالی داشت و نتوانست سود سهام خود را برای سهام عدالت قبل از نوروز واریز کند؟، گفت: مشکلات مالی به بزرگ و کوچک بودن شرکت‌ها ارتباطی ندارد، مخابرات هم ممکن است مشکلات خاصی داشته باشد، در واقع مشکل اصلی شرکت‌ها در ارتباطی است که با مشتریان خود دارند و مطالبات را نمی‌توانند دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • عکسی از ترافیک سنگین دیشب جاده شمال
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • فیلم| تصاویری تلخ از وضعیت منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت پس از آتش‌سوزی هولناک دیشب
  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • ماجرای سرقت مجسمه ۵ میلیاردی مرد مجسمه ساز چه بود؟