Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:52:16 GMT

خبرهای کوتاه روز پنجشنبه گلستان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۰۰۶۲

خبرهای کوتاه روز پنجشنبه گلستان

استاندار گلستان با اشاره به مشکلات معیشتی بخش زیادی از مردم گفت: دستگاههای خدماتی برای رفاه حال مردم استان و به دلیل فرا رسیدن سرما، از قطع آب، برق و گاز مشترکین استان تا حد توان پرهیز کرده و فرصت بیشتری برای پرداخت بدهی به خانوارها بدهند.

**

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، از برپایی پویش کتابگردی با شعار "من هم می آیم" در گرگان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ترویج کتاب و کتاب خوانی و رونق بخشی به کتاب فروشی ها و ایجاد روحیه نشاط و مشارکت در میان جوانان و خانواده ها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته گلچین در این پویش مسوولان و اهالی قلم با حضور در کتاب فروشی های شهر با هدف رونق فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و نهادینه کردن آن در سطح جامعه از کارکنان کتاب فروشی ها تقدیر می کنند .

**

عملیات اجرایی پروژه زهکشی یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی شهرستان بندرگز در فاز اول با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

فرماندار بندرگز گفت: تاکنون در ۲۲ کیلومتر از مسیر ۳۰ کیلومتری کل پروژه ، کانال روباز احداث شده و بیش از ۱۲۰ کیلومتر کانال زیرزمینی هم لوله گذاری شد.

وی جمع آوری رواناب های سطحی ناشی از بارندگی و تخلیه آنها ، جلوگیری از زهدار و ماندابی شدن اراضی ، کنترل و کاهش شوری و سدیمی شدن اراضی ، کنترل نسبی سطح ایستابی و افزایش محصولات زراعی را از مهمترین اهداف اجرای پروژه زهکشی اعلام کرد.

**

روزبهان رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گفت: شاخص‌های توسعه‌یافتگی استان حاکی از آن است که در سال‌های اخیر علیرغم تلاش‌های صورت گرفته با میانگین کشوری فاصله زیادی داریم.

وی با بیان این که استان گلستان رتبه ششم کشور در تراکم جمعیت و رتبه سی‌ام شهرنشینی را دارد افزود: گلستان از نظر وسعت ۱.۲۵ درصد مساحت کشور را دارد اما ۲.۳۴ درصد جمعیت کشور را در خود جای داده است.

**

فرماندار گرگان با تاکید بر خودکنترلی اصناف گفت: افزایش قیمت تره‌بار در بازار نعلبندان دیده می‌شود که باید نظارت جدی بر آن صورت گیرد.

**

طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: امسال ۱۴۰ هزار دانش آموز مدارس استان در ۱۶ رشته ورزشی در قالب المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند.

**

فرماندار شهرستان کردکوی  گفت :  در آینده ای نزدیک‌ مرکز توسعه توریسم درمانی گلستان در بیمارستان فوق تخصصی جراحی قلب در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

ابراهیم قدمنان همچنان از ساخت مرکز سرطان شناسی غرب استان در کردکوی خبر داد .

**

رییس پلیس راه گلستان گفت: با اشاره  بارش برف در دو محور کوهستانی توسکستان و خوش ییلاق از رانندگان خواست هنگام عبور از این مناطق زنجیر چرخ بهمراه داشته باشند.

برچسب‌ها بندرگز کشاورزی گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرگز کشاورزی گلستان بندرگز کشاورزی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادری که ۲۲ سال است هر پنجشنبه به مزار پسر شهیدش می‌رود + فیلم

علیرضا شهبازی از شهدای تفحص بود که در ۲۶ آذر سال ۱۳۸۰ در جستجوی پیکر شهدا در منطقه فکه به مقام شهادت رسید. مادر این شهید از ۲۲ سال فراقی که با حضور بر سر مزار پسرش همچنان ادامه دارد صحبت کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • از فصل گرما بدون خاموشی تا سرعت گرفتن افتتاح پروژه‌های عمرانی در نصف جهان
  • ۲۸ هزار هکتار از اراضی شناسایی شده برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن حذف شد
  • مادری که ۲۲ سال است هر پنجشنبه به مزار پسر شهیدش می‌رود + فیلم
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبرهای خوش برای معلمان/ یاباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی
  • (ویدئو) خبرهای امیدبخشی که ندا قاسمی بازیگر «نون خ» آرزو دارد بگوید
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن