Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به همت گروه حقوق مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و همکاری دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، هشتاد و نهمین کرسی ترویجی مؤسسه امام خمینی با عنوان نهاد مظالم؛ طرحی برای مبارزه با فساد و ظلم از منظر فقه سیاسی برگزار می شود.

این نشست با سخنرانی حجت الاسلام سیدعلی میرداماد و با حضور ناقدان حجج اسلام سید ابراهیم حسینی و ابراهیم موسی زاده و مدیریت حجت الاسلام میثم نعمتی برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست یادشده شنبه ۲ آذرماه از ساعت ۱۸:۳۰ در طبقه پنجم، سالن اندیشه مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) واقع در شهر مقدس قم، خیابان جمهوری برگزار می شود.

کد خبر 4776323

منبع: مهر

کلیدواژه: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره کرسی ترویجی کرسی نظریه پردازی نشست علمی کنفرانس وحدت اسلامی وحدت اسلامی علامه طباطبایی فلسفه مجمع عالی حکمت اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی کنفرانس بین المللی هفته وحدت نقد کتاب معرفی کتاب آیت الله جوادی آملی دانشگاه تهران مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات

گوشه‌ای از زندگی سیاسی-مبارزاتی امام صادق علیه السلام در کلام رهبر انقلاب اسلامی

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079865 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود