Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت سنندج گفت: عده‌ای اشرار و اخلاگر در این اغتشاشات اخیر موجب سلب آسایش شهروندان و تخریب اماکن، اموال عمومی و خصوصی شدند. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

ماموستا سیداحسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با قدردانی از بصیرت و هوشیاری مردم در جداکردن صف خود از آشوبگران اظهار داشت: اعتراضات عده‌ای اشرار و اخلاگر در این اغتشاشات اخیر موجب سلب آسایش شهروندان و تخریب اماکن، اموال عمومی و خصوصی شد که این حرکت مورد قبل هیچ فرد باایمان و ولایتمداری نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعتراضات خشونت‌آمیز آشوبگران در استان کردستان مخالف دین، سنت و آداب و رسوم مردم کُرد بود، افزود: کردستانی‌ها مردمانی انقلابی، نجیب و باشرف هستند و این نوع رفتارها و حرکت‌ها را نمی‌پسندند.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان: ‌تخریب اموال‌ عمومی مورد قبول وجدان بشریت نیست‌ماموستا خدایی: اغتشاشات ‌با حمایت معاندین نظام بود / دشمنان هیچ‌ نفعی به کُردها نرسانده‌اندماموستا خالدی: مردم در اغتشاشات صف خود را از اشرار و اخلالگران جدا کردند

امام جمعه موقت سنندج با یادآوری اینکه صف مردم از اشرار و فرصت‌طلبان کاملاً جداست، تصریح کرد: مردم مرزدار و همیشه در صحنه استان کردستان همواره حامی اقتدار، عزت و امنیت کشورشان هستند و اجازه خدشه‌دار کردن امنیت و آرامش کنونی را به احدی نمی‌دهند.

وی گفت: در این اغتشاشات عده‌ای اشرار با آتش‌زدن پمب‌بنزین، بانک‌ها و از بین بردن اموال مردم قصد ایجاد ناآرامی را داشتند که خوشبختانه با آگاهی دسیسه‌های آنان را برای ایجاد هرج مرج و ناامنی خنثی کردند.

ماموستا حسینی با تاکید بر اینکه طرح نظارت بر بازار تشدید و کاملاً اجرا شود، تاکید کرد: از مسئولان انتظار می‌رود اجازه افزایش قیمت کالاها را ندهند و با متخلفان برخورد قاطعانه و جدی کرده و به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند.

انتهای پیام/484/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم

در سال ۱۳۹۷ شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، ۶ اردیبهشت‌ را به نام روز سنه (روز سنندج) تصویب کرد.   ششم ماه گولان(اردیبهشت)، سالروز دستور شاه صفی به حاکم کردستان سلیمان خان اردلان برای ساخت شهر سنندج است.   روز سنه یادآور پیشینه تاریخی، فرهنگ، تمدن و اصالت مردمی است که مردمانی قهرمان را پرورانده و آوازه جهانی پیدا کرده اند.   سنندج به شهر هزار تپه، شهر مسجد و مناره، پایتخت دف جهان، پایتخت نوروز، شهر خلاق موسیقی یونسکو، پایتخت کتاب ایران و عناوین و القابی خوانده می‌شود که همه اینها شاخصه‌های منحصربه‌فرد این شهر است.

برای گرامیداشت این روز  یک هفته (از ۶ تا ۱۳ اردیبهشت) برنامه‌های فرهنگی و هنری برای عمومی اجرا می شود و همه ی مردم تولد سنه را جشن می گیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • نماز جمعه سنندج
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود