Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، شب گذشته دومین مرحله واریز یارانه حمایت به حساب سرپرستان 20 میلیون خانوار صورت گرفت. به این ترتیب تا کنون حدود 40 میلیون ایرانی از حمایت معیشتی برخوردار شده‌اند. مرحله سوم واریز حمایت معیشتی ساعت 24 روز شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

مرحله اول یارانه حمایتی ساعت 24 دوشنبه و مرحله دوم در ساعت 24 چهارشنبه واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، قرار است طی سه مرحله یارانه حمایتی 60 میلیون نفر و در هر مرحله 20 میلیون نفر پرداخت شود. به خانوارهای یک‌نفره 55 هزار تومان، دونفره 103 هزار تومان، سه‌نفره 138 هزار تومان، چهارنفره 172 هزار تومان و پنج‌نفره به بالا 205 هزار تومان یارانه حمایتی جبرانی افزایش قیمت بنزین تعلق می‌گیرد.

برآوردها نشان می‌دهد بر اساس کلیات طرح کمک معیشتی دولت، نزدیک به 2.7 میلیون خانوار 1نفره، نزدیک به 3 میلیون خانوار 2نفره، 4.5 میلیون خانوار 3نفره و 5 میلیون خانوار 4نفره کنار 2.6 میلیون خانوار 5نفره به بالا از مزایای این طرح بهره‌مند خواهند شد. همچنین کل درآمد ناشی از طرح جدید سهمیه‌بندی بنزین رقمی نزدیک به 31 هزار میلیارد تومان خواهد بود.

به‌گفته مقامات دولتی، با توجه به عدم تکمیل دوره یک ماه فروش بنزین با قیمتهای جدید، مبلغی نزدیک به 2500 میلیارد تومان به‌صورت تنخواه برای پرداخت دور اول کمک معیشتی دولت تهیه شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: یارانه حمایتی حمایت معیشتی یارانه بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم با اشاره به دومین پیروزی‌اش در مسترز مادرید گفت که تلاش می‌کند در ادامه هم از حضور در این مسابقات لذت ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور 37 ساله اسپانیایی در مورد صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید گفت: برخی چیزها خوب پیش رفت، برخی نه چندان. من راهی برای مقابله با این موضوع پیدا کردم. در ست سوم حتی با چند اشتباه توانستم غیرقابل پیش‌بینی‌تر بازی کنم. این موضوع روند مسابقه را تغییر داد.

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

وی اظهار داشت: اکنون حال خوبی دارم و از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. این برای من خیلی معنی دارد. سعی می‌کنم به رؤیاپردازی ادامه دهم. فردا روز جدیدی برای ادامه رؤیاپردازی و بازی مقابل این جمعیت شگفت‌انگیز خواهد بود. این برای من بی‌نهایت مهم است.

نادال در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسترز مادرید پدرو کاچین آرژانتینی را با نتایج 6 بر 1، 6 بر 7 (5 بر 7، 6 بر 3) شکست داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن