Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با دستور فرمانده کل قوا، ستاد فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی به بندرعباس منتقل شد.

او امروز در مراسم بهره برداری از ساختمان‌های ستاد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس افزود: سه باب ساختمان در زمینی با وسعت هشت و نیم هکتار و با زیربنای ۲۶ هزار و ۴۳۲ مترمربع باهزینه صد میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بازدید از طرح‌های در دست ساخت کارخانه‌های نداجا نیز گفت: هدف ما با کمک متخصصان داخلی، گسترش بازدارندگی است.

دریادار خانزادی افزود: ناوشکن دنا هم که از ناو شکن‌های کلاس موج و پیشرفته تر و مجهزتر از ناوشکن‌های سهند و جماران است، بهمن ماه امسال به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق می شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ناو موشک انداز زره و تعمیرات اساسی زیردریایی نوح هم بازدید کرد و گفت: ناو موشک انداز زره هم تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

اجرای عملیات تاخت آبی- خاکی در ساحل دشمن فرضی و باز پس گیری ساحلی که توسط دشمن اشغال شده است نیز از دیگر برنامه‌های امروز بود.

این تاخت عمده شامل نفوذ از زیر سطح با زیر دریایی السابحات توسط تکاوران غواص و قایق‌های کانو برای انجام شناسایی، نفوذ با هوا ناو، انجام عملیات راپل تاکتیکی و هلی برن با ۲ فروند بالگرد sh، پیاده شدن تیم سازش در ساحل دشمن فرضی و هجوم توسط قایق‌های هجومی به ساحل دشمن است که پس از باز پس گیری نسبت به تثبیت منطقه اقدام میکنند.

امروز دریادار خانزادی از روند ساخت بیمارستان فوق تخصصی سید الشهداء هم بازدید کرد و گفت: این بیمارستان با ۱۲۸ تخت، بزرگترین بیمارستان نیرو‌های مسلح در هرمزگان است.

بیمارستان فوق تخصصی سید الشهداء با ۲۰ هزار مترمربع زیربنا در دو طبقه در دست ساخت است و هشتاد درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این بیمارستان دارای دستگاه‌های پیشرفته س تی اسکن، ام آر آی، رادیولوژی و اکسیژن درمانی و دارای بخش‌های مختلف داخلی، جراحی، زنان و زایمان، اورژانس، مغز و اعصاب، دندانپزشکی، بینایی سنجی، چشم پزشکی و ICU است.

متمرکز بودن بخش ها، جراحی مغز و اعصاب، ستون فقرات، انجام عمل قلب باز و در نظر گرفتن همو دیالیز و پیش بینی بخش NBC برای جنگ‌های نوین از ویژگی‌های مهم این بیمارستان است.

از دیگر ویژگی‌های این بیمارستان در نظر گرفتن باند فرود بالگرد و امکان جابجایی هوایی بیمار است.

انتهای پیام/ب

انتقال ستاد فرماندهی نیروی دریایی ارتش به بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظامی نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا، راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries