Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@20:47:03 GMT

واتس‌اپ کدام کاربران قطع می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۱۰۳۶

واتس‌اپ کدام کاربران قطع می‌شود؟

واتس‌اپ به کاربران گوشی‌های ویندوزفون هشدار داده که این اپلیکیشن تنها تا ۳۱ دسامبر سال جاری میلادی کار می‌کند.

به گزارش ایسنا، واتس‌اپ به عنوان بزرگترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام رسان در جهان بعد از بار‌ها انتشار بیانیه، به کاربران گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوزفون هشدار داده است که تنها تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی قادر خواهند بود از این پیام رسان استفاده کنند و بعد از آن قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این شرکت زیرمجموعه فیس‌بوک پیشتر نیز اعلام کرده بود که پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی سیستم عامل‌های موبایلی همچون اندروید ۲.۳.۷ و همچنین ios ۷ و نسخه‌های قبل از آن را نیز متوقف خواهد کرد.

بر اساس گزارش وب سایت Neowin، کاربران گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوزفون بدین ترتیب مجبور خواهند بود به سمت و سوی خریداری و استفاده از گوشی‌های اندرویدی و iOS روی بیاورند.

علت قطع پشتیبانی واتس‌آپ از ویندوز فون به این دلیل بود که مایکروسافت به عنوان توسعه‌دهنده سیستم عامل موبایلی ویندوز فون سال گذشته اعلام کرد که این نسخه در رسیدن به اهداف مالی و تجاری خود به شکست خورده است و به همین دلیل پشتیبانی از این از آن را به طور کامل کنار گذاشت.

عدم پشتیبانی واتس‌اپ از نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل موبایلی بدان معناست که نسخه‌های به روز رسانی شده جدید برای موبایل‌هایی با این سیستم عامل‌های قدیمی دیگر در دسترس قرار نخواهد گرفت و کاربران آن‌ها نیز قادر نخواهند بود از قابلیت‌های جدید این نسخه‌ها بهره‌مند شوند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: واتس آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» که با حضور در ویراستی نوشت: «حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکوهای داخلی و موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است.

از اعضای کمیسیون حقوقی که با حضور کامل در جلسات فشرده، سند را بررسی و تصویب نمودند متشکرم. این حرکت با فتوای محکم رهبرانقلاب آغاز و باهمت دولت و پیگیری مجلس به نتیجه خواهد رسید.»

             

گفتنی است روز گذشته وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید. این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است این لایحه بعد از تصویب در هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز 16 اردیبهشت 1403
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد