Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی صبح امروز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با اشاره به اینکه ردیف های اعتباری متفرقه یکی از ضعف های نظام بودجه ریزی ما است، اظهار داشت: این اعتبارات بدون فرمول و مدل توزیع می شود و عمدتا بر اساس روابط و پیگیری استان ها توزیع می شود.

وی با بیان اینکه گاها این اعتبارات به عنوان ابزار قدرت در دست برخی مسئولان قرار می گیرد، تصریح کرد: در سفر رئیس دیوان محاسبات و در سفر آقای نوبخت این ضعف ها را مطرح کرده ایم و ظاهرا در برنامه های جدید برای آن فکری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه یکی از وظایف ما این است که پیگیری کنیم و سهم استان را از این اعتبارات بگیریم، افزود: دوستان باید همچنان که تاکنون خوب پیگیری کرده اند، اقدامات چانه زنی خود را در دریافت اعتبارات ملی ادامه دهند.

خادمی با اشاره به اینکه ما تلاش مدیران برای جذب این اعتبارات متفرقه را به عنوان معیار ارزیابی در نظر می گیریم و در پایان سال اعلام خواهیم کرد که کدام دستگاه ها در این رابطه موفق بوده اند و اعتبار جذب کرده اند، گفت: دوستان در اقتصاد دارایی هم این کار را انجام دهند و گزارش مجموع پول های ورودی به استان را تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از پول های ورودی به استان گزارش نمی شود، مثل اعتباراتی که دستگاه ها مستقل می گیرند یا اعتباراتی که دانشگاه ها می گیرند؛ باید مشخص شود مجموع پول ورودی به دستگاه ها و استان چقدر بوده است. یک گزارش مالی از اعتبارات نقدی و اوراق را تهیه کنید.

کد خبر 4777472

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان شورای برنامه ریزی بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان شیراز زلزله قیمت بنزین بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند سفر استانی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: وضعیت اعتبارات مصوباتی از سفر رئیس جمهور که تا کنون به اتمام نرسیده‌اند از محل تعیین شده پیگیری خواهند شد.

ابوطالب شفقت امروز، پنجم اردیبهشت ماه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان، عنوان کرد: معاونین حوزه‌های اقتصادی و عمرانی موظف شدند گزارشی را از آخرین وضعیت مصوبات سفر و میزان اعتباراتی که می بایست تأمین شوند و تا کنون محقق نشدند با ذکر محل تأمین اعتبار آماده کنند.

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش پیگیری های لازم از محل های تأمین اعتبار انجام خواهد شد تا بتوانیم با تحقق این اعتبارات پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

استاندار لرستان بر تفاهم و وحدت رویه تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و فراهم سازی زمینه مشارکت مردم در پیشبرد برنامه‌های دستگاه‌ها به عنوان دو اصل خدمتگزاری در دولت سیزدهم تأکید کرد و گفت: هیچ دستگاهی نباید منفعل عمل کند و باید در اجرای برنامه ها شرایطی فراهم شود تا مردم در زندگی شرافتمندانه مشارکت داشته باشند.

شفقت در خصوص اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در استان و تأثیر آن در توسعه ی لرستان، ابراز کرد: اجرای کامل مصوبات سفر بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه بوده و نقش حوزه ی استانداری نظارت، هماهنگی و راهبری است.

وی تصریح کرد: در دستگاه‌های اجرایی باید از تورم نیروی انسانی در ستادهای مرکزی کاهش دهیم.

استاندار لرستان در این جلسه همچنین بر برنامه‌ریزی و اجرای مناسب برنامه‌های پشتیبانی و خدمت رسانی در روستاها تأکید و افزود: روستاها به عنوان محل‌های مولدسازی استان و بنگاه‌های اقتصادی، زنجیره‌های ارزش ساز بوده و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرند.

در این جلسه دستگاه‌های ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، آب منطقه‌ای، آبفا، راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد مسکن و شرکت ساخت و زیربناهای حمل و نقل گزارشاتی از تعداد مصوبات سفر رئیس جمهور و میزان تحقق آنها ارائه دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • ورود اینتر اینزاگی به لیست تاجران قهرمانی در اروپا