Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، ابراهیم خدایی امروز پنجشنبه در بیست و پنجمین اجلاس روسای دانشگاههای سطح یک کشور در جمع خبرنگاران افزود: به همین منظور باید این موضوع در شورای صنفی سنجش و پذیرش دانشجو مطرح شود و نتایج آن در صورت محرز شدن آن اطلاع رسانی خواهد شد.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور درباره سهمیه فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها در کنکور سراسری نیز گفت: این سهمیه محسوب نمی شود بلکه یک امتیازی است که به آنها داده شده است که اگر فرزند آنها در دانشگاه قبول شد می توانند رشته یا شهر خود را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی در مجموع این مورد نیز بایستی ساماندهی شود.
خدایی ادامه داد: البته در بین مجلس شورای اسلامی، دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی برای بحث سهمیه ها اجماع نظر وجود دارد که این موضوع باید ساماندهی شود.

خدایی همچنین در خصوص سامانه سهمیه بندی های کنکور اظهار داشت: در این جلسه تمام روسای دانشگاه ها نظرات خود را درباره سهمیه بندی کنکور بیان کردند و بایستی اصلاحاتی انجام شود و نظرات دولت،   روسا و وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز گرفته شود.
وی تصریح کرد: پس از گرفتن نظرات این دو وزارتخانه به طور یقین این موضوع ساماندهی و تایید می شود و سپس تاییدیه آن به امضای دو وزیر می رسد.
وی درباره برگزاری هفتمین آزمون دستگاههای اجرایی نیز گفت: در این آزمون ۵۲۳ هزار نفر در ۲۶۶ شهرستان شرکت کرد ه اند که با امنیت کامل برگزار شد البته با توجه به قطع اینترنت دغدغه گرفتن کارت وورد به جلسه توسط شرکت کنندگان وجود داشت اما از این تعداد ۴۹۶ هزار نفر کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کردند.
رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: معمولا در همه آزمون ها حدود ۱۰ درصد شرکت کنندگان که موفق به حضور در آزمون نمی شوند؛ وجود دارد که این تعداد نشان دهنده آن است که همه آنهایی که می خواستند در آزمون استخدامی شرکت کنند موفق به دریافت کارت شرکت در آزمون شده اند.

برچسب‌ها آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه ها آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان گفت: آزمون استخدامی پیمانی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور فردا با رقابت 8 هزار و 412 نفر در خراسان جنوبی برگزار می شود که از این تعداد 6716 نفر زن و 1696 نفر مرد هستند.

نرگس معصومی مفرد با بیان اینکه این آزمون در 6 شهر استان برگزار می شود افزود: در شهرستان بیرجند این آزمون در دانشگاه بیرجند و دانشگاه پیام نور، طبس در دانشگاه آزاد،  فردوس و بشرویه  در مدارس این شهرستانها ، قاین در مدارس و دانشگاه پیام نور و نهبندان در دانشگاه پیام نور  برگزار می شود.  

وی با بیان اینکه آزمون راس ساعت 9 صبح آغاز و ساعت 12 به پایان می رسد، گفت: مشاغل این آزمون شامل مشاور، مربی امور تربیتی و سبک زندگی ، مربی امور تربیتی و مشاوره و مربی تربیت بدنی و سلامت است .

 مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی و اعلام نتایج این آزمون به  سامانه آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی : hrtc.ir  مراجعه کنند. 

 

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟