Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مولوی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان قزوین گفت: هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی با شرکت ۷ هزار و ۷۲۸ داوطلب در شش حوزه امتحانی استان آغاز شد. نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان قزوین اظهار کرد: داوطلبان در دو نوبت صبح و بعد ازظهر امروز با یکدیگر به رقابت می‌ پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولوی اعلام کرد: بیش از نیمی از داوطلبان در این آزمون استخدامی زنان هستند که آمارشان به ۴هزار و ۹۲۵ نفر می رسد.

به گفته وی، تاکنون زمان اعلام نتایج آزمون اعلام نشده و شرکت کنندگان می‌توانند از طریق سایت  سازمان سنجش نتایج آزمون را پیگیری کنند.

دستگاه های اجرایی که دارای سهم جذب هستند، شامل: اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی ، اداره کل امور عشایر، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شرکت مادر تخصصی‌مدیریت منابع آب ایران، شرکت مهندسی آب و فاضلاب، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هواشناسی است.

بیشترین میزان جذب نیرو در استان قزوین را اداره کل آموزش و پرورش با پذیرش ۳۶۰ نفر به خود اختصاص داده است.

ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی ۱۷ اسفند ماه پارسال برگزار شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین جهاد کشاورزی دستگاه های اجرایی راهداری و حمل و نقل جاده هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲۷۱ داوطلب اسلامشهری در نوبت اول کنکور شرکت کردند

اکبر قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ۶۲۷۱ داوطلب شرکت کننده در آزمون سراسری تعداد ۴۲۲۴ داوطلب دختر و ۲۰۴۷ داوطلب پسر در روزهای پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت به رقابت پرداختند.

رئیس اداره آموزش و پرورش اسلامشهر افزود: صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، آزمون سراسری گروه علوم تجربی با ۱۸۵۸ داوطلب دختر و ۸۰۷ داوطلب پسر و در مجموع ۲۶۶۵ داوطلب در شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

نماینده سازمان سنجش در اسلامشهر ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبین از اعضای شورای تأمین به ویژه فرماندار اسلامشهر، تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان (اداره برق، آب و فاضلاب، راهور، نیروی‌انتظامی، اورژانس)، مدیران و کارکنان آموزش و پرورش اسلامشهر، رئیس شورای معاونین و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان اسلامشهر به منظور برگزاری آزمون سراسری تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6089357

دیگر خبرها

  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • ۶۲۷۱ داوطلب اسلامشهری در نوبت اول کنکور شرکت کردند
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • آزمون سراسری برای دواطلبان سیل زده تکرار می شود
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف