Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان گفت: مردم ما امروز با همان روحیه دوران اول انقلاب و ۸ سال دفاع جانانه از دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب به صحنه آمدند و با همان روحیه امروز از انقلاب و رهبر خود و دستاوردهای انقلاب دفاع می‌کنند. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

سردار مجتبی شیروانیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان در حاشیه راهپیمایی اقتدار و امنیت، با اشاره به حضور چشمگیر مردم در صحنه برای محکومیت اغتشاشات اخیر و دشمنان اظهار داشت: مردم ما امروز با همان روحیه دوران اول انقلاب و 8 سال دفاع جانانه از دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب به صحنه آمدند و با همان روحیه امروز از انقلاب و رهبر خود و دستاوردهای انقلاب دفاع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وحشی‌گری و جنایت‌های این چندروزه که توسط وابستگان استکبار و اشرار در پوشش اعتراض به‌وجود آمده بود، افزود: مردم امروز آمدند که پیروی خودشان را از منویات رهبر معظم انقلاب و مطالب مهم و راهبردی که ایشان فرمودند را اعلام کنند و بگویند که ما راه شهدا را ادامه می‌دهیم و از خون شهدا  پاسداری می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان با اشاره به اعتراضات مردم بیان کرد: مردم درباره مشکلات معیشتی خود اعتراض دارند و از مسئولان مربوطه پاسخگویی می‌خواهند اما اجازه نمی‌دهند دشمنان و آنهایی که بدخواهان انقلاب هستند علیه انقلاب اقدام کنند و این حضور در این راستا است.

وی تصریح کرد: همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند باید پیوست‌های اجتماعی و اقتصادی مرتبط با طرح سوخت تهیه می‌شد و همزمان اطلاع می‌دادند تا مردم توجیه شوند و بدانند که در مجموع این طرح به نفع آنان و معیشت آنان و منابع ملی است.

راهپیمایی مردم یاسوج علیه آشوبگران و اشرار / ندای مرگ بر اغتشاشگر در آسمان ‌طنین‌انداز شد‌حضور حماسی مردم اصفهان در راهپیمایی علیه اغتشاشگران / ندای «مرگ بر فتنه‌گر» از «شهر شهیدان» برخاست‌راهپیمایی "اقتدار و امنیت" در بجنورد برگزار می‌شود‌

سردار شیروانیان گفت: مسئولان ذی‌ربط باید در راستای مقابله با گرانی که نگرانی مردم و رهبر معظم انقلاب است و مقابله با سوء استفاده‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/163/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور