Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@02:38:27 GMT

چه بلایی بر سر مملکت می‌آوریم؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۱۸۰۳

چه بلایی بر سر مملکت می‌آوریم؟

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان گفت: به تبعیت از مقام معظم رهبری، صلاح در آن است که سکوت کنیم اما انتظار نبود مسئولان با مردم اینچنین کنند؛ چه بلایی داریم بر سر مملکت و نظام می‌آوریم؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) در بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان اصفهان با اشاره به موضوع گران شدن بنزین، اظهار کرد: در کشور شیعی در شب عید میلاد پیامبر(ص) به شوخی می‌توان گفت تصمیم سران سه قوا در گران کردن بنزین یک معجزه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به تبعیت از مقام معظم رهبری، صلاح در آن است که سکوت کنیم اما انتظار نبود مسئولان با مردم اینچنین کنند؛ چه بلایی داریم بر سر مملکت و نظام می‌آوریم؟

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: ابتدای انقلاب چنین قول‌هایی ندادیم و بنده به عنوان یک ایثارگر و کسی که برای این نظام سرمایه‌گذاری کرده، از این شرایط گله‌مند هستم.

وی ادامه داد: در این شرایط توسل می‌کنیم به پیامبر اسلام و فرزندش امام عصر که چرا عده‌ای پشت پا میزنند به داشته‌های نظام و انقلاب و چرا باید با مردمی که همواره پشتیبان این نظام بوده‌اند اینچنین برخورد شود؟

شریعتی‌نیا با تاکید براینکه وظیفه داشتیم امروز پیش از جلسه به عنوان دفاع از نظام و مخالفت با اغتشاشگران درمیان مردم حضور پیدا کنیم، اضافه کرد: کسی که زیرساخت‌های شهری را ازبین می‌برد و با اینکه می‌داند اتوبوس متعلق به بخش خصوصی یا حتی بیت‌المال است، مسافران را از آن پیاده کرده و اتوبوس را آتش می‌زند، هیچ تعلقی به این کشور ندارد و نحوه تربیت او با این کار مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه ما شوکه شدیم از تصمیم دولت اما این راه اعتراض نیست، خاطرنشان کرد: هر اقدامی که به باورهای مردم ضربه بزند چه از سوی مسئولان چه از طریق اغتشاشگران را محکوم کرده و از رهبری درخواست می‌کنیم که مسئولان را موعظه کنند تا با اقدامات خود مردم را در برابر نظام قرار ندهند.

کد خبر 397625

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهرستان اصفهان گرانی بنزین اغتشاشات اخیر ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کورواسود میلان اعتصاب کرد: نه پرچم و بنر می‌آوریم، نه تشویقتان می‌کنیم!

طرفداران افراطی میلان از تصمیمات تیم مدیریتی این باشگاه به شدت عصبانی هستند

طرفداری | در چارچوب دیداری از هفته سی و پنجم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم میلان و جنوا فردا (یکشنبه) در سن سیرو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در فاصله یک روز مانده تا آغاز مسابقه، کورواسود میلان (گروه هواداران افراطی) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بازی فردا را به دلیل عدم رضایت از مدیران باشگاه، تحریم خواهد کرد. سیاست غیر قابل توجیه در انتخاب سرمربی جدید، ناتوانی در بهبود وضعیت مالی باشگاه، عدم جذب بازیکنان مطرح و تراز اول و همچنین کسب نتایج ضعیف در فصل جاری، از جمله دلایلی هستند که کورواسود برای تحریم میلان در تقابل با جنوا عنوان کرده‌است.

کورواسود در بیانیه خود اعلام کرد که هیچ گونه بنر یا پرچمی به استادیوم نخواهد برد و همچنین به هیچ وجه میلان را تشویق نخواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خدا می‌داند آن چیز‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • کورواسود میلان اعتصاب کرد: نه پرچم و بنر می‌آوریم، نه تشویقتان می‌کنیم!