Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:58:21 GMT

حدود ۱۴ هزار کارت سوخت در گیلان صادر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۲۰۲۲

حدود ۱۴ هزار کارت سوخت در گیلان صادر شد

فرزاد توکلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از روز جمعه گذشته ( همزمان با اصلاح قیمت بنزین و سهمیه بندی آن) تا کنون؛ پرسنل شرکت پست استان روزانه به صورت فوق العاده تا ساعت ۱۸ کارت های سوخت صادر شده را به شهروندان تحویل می دهند.

 وی با بیان اینکه روزانه بین هزار تا  هزار و ۵۰۰ کارت جدید سوخت در استان صادر می شود، تصریح کرد: متقاضیان کارت سوخت که از قبل در دفاتر پلیس + ۱۰ثبت نام کرده بودند، برای دریافت کارت خود قبل از مراجعه  به اداره پست، با مراجعه به نشانی اینترنتی پلیس +۱۰ به آدرس(    ( epolice.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir و درج شماره پلاک خودرو از صدور کارت سوخت خود اطلاع یابند.

 وی  ادامه داد: پس از آن کدپستی را دریافت کرده و با مراجعه به نشانی اینترنتی رهگیری مرسولات پستی به آدرس newtrack ing.post.ir  از محل دریافت کارت سوخت خود مطلع و سپس برای دریافت آن اقدام کنند.

توکلی خاطر نشان کرد: متقاضیانی که کارت سوخت شان به هر علتی چاپ نشده به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

 ۲۵ باجه اداره پستی؛  کارت سوخت شهروندان گیلانی را  توزیع می کنند.

گیلان دارای ۱۲۳ باب جایگاه عرضه کننده سوخت مایع و یکصد جایگاه سوخت طبیعی است.

از حدود یک هفته قبل بنزین دوباره سهمیه بندی شد و طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

بر مبنای اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، سهمیه کامل آبان خودروهای شخصی از بامداد جمعه ۲۴ آبان ماه به کارت سوخت شخصی آن‌ها واریز می‌شود و این سهمیه به مدت شش ماه قابل ذخیره است.

برچسب‌ها بنزین کارت سوخت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنزین کارت سوخت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان بنزین کارت سوخت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود

تین نیوز

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا اعلام کرد که به زودی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می شود.

به گزارش تی نیوز به نقل از ایسنا، مهدی سیدهاشمی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

 

 

 

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی های لازم انجام شده و بررسی های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آنها تبادل می کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود  برای صدور کارت سوخت را ثبت می کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می شود و پلیس این اطلاعات را بررسی  و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • معمای بنزین در ایران
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • برخی از شالیکاران محمودآبادی در انتظار دریافت سهمیه کود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین