Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه پس از آنکه دیدار بین دو تیم شاهین کرمانشاه و مقاومت البرز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال لغو و به زمان دیگری موکول شد، تیم شاهین در هفته هجدهم رقابت های لیگ به مصاف ارژن شیراز می‌رود.

محسن خبیری سرمربی تیم شاهین کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، درخصوص دیدار پیش روی تیمش با ارژن شیراز اظهار کرد: قرار بود یکشنبه این هفته در کرمانشاه میزبان تیم مقاومت البرز باشیم، اما بنا به دستور مسئولان سازمان لیگ این دیدار نیز مانند اکثر دیدارهای هفته هفدهم لغو شد تا در زمان دیگری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از هفته پیش و پس از باختی که برابر تیم سوهان محمدسیما قم داشتیم، خود را برای دیدار با حریف البرزی آماده کرده بودیم و حتی به آنالیز بازیهای این تیم هم پرداختیم.

سرمربی تیم شاهین عنوان کرد: پس از لغو این دیدار، تمریناتمان را باانگیزه و بصورت منظم برای دیدار با تیم ارژن شیراز ادامه دادیم.

وی تصریح کرد: تیمی که جمعه این هفته (اول آذر) برابر آن قرار می‌گیریم، درحال حاضر در رده سیزدهم  جدول لیگ و یک پله بالاتر از ما قرار دارد، اما در تعطیلات نیم فصل خود را تقویت کرده و در سه بازی اخیرش هیچ باختی نداشته است.

خبیری عنوان کرد: با این وجود بازیهای حریف شیرازی را آنالیز می کنیم و سعی خواهیم کرد تا با شناسایی نقاط ضعف بازیکنان این تیم، بتوانیم بر آنها غلبه کنیم.

وی یادآورشد: خوشبختانه چند تن از بازیکنانمان که مصدوم بودند اکنون در شرایط بهتری قرار دارند و می‌توانند برای بازی روز جمعه تیم را همراهی کنند.

سرمربی تیم شاهین اضافه کرد: از سوی دیگر باتوجه به اینکه جو سالن تیم های حریف، حواشی آنها و ضعف داوری باعث می شود تا بازیکنانمان از نظر روحی و روانی تحت تاثیر قرار بگیرند، برای همین تلاش کرده ایم تا در این بخش روی تیم‌مان کار کنیم.

وی یادآورشد: اگر نکات فنی را که به بازیکنان گوشزد می‌کنم، به دقت اجرا کنند، قطعا روزهای خوبی پیش رو خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتسال استانی ورزشی كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!

سازمان لیگ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان را به دلیل اظهاراتش پس از دیدار با مس رفسنجان دو میلیارد تومان جریمه کرد.

به گزارش مشرق، سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: «عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود».

دیگر خبرها

  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • نقش مهم معلمان در ساختن آینده جامعه
  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • بررسی حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر