Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ارتش لبنان در سالروز استقلال این کشور خطاب به نظامیان لبنانی گفت: ماموریت نظامی شما مقابله با دشمن اسرائیلی است که حاکمیت ما را نقض و چشم طمع به خاک و آب ما دوخته است. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت خبری العهد، ژنرال ژوزف عون فرمانده ارتش لبنان در هفتاد و ششمین سالروز استقلال این کشور خطاب به نظامیان گفت: به سوگند خود وفادار باشید و میزان خطرات را که با پایان بحران کنونی لبنان تمام نخواهد شد، درک کنید زیرا در آینده ممکن است با موانع دیگری مواجه شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از شایعه‌ها دوری کنید و به کشمکش‌های سیاسی اجازه ندهید که شما را از انجام وظیفه باز داشته یا در روحیه شما تاثیر منفی بگذارد. در سایه چالش‌های زیاد کنونی مسئولیت ما افزایش می‌یابد و باید هوشیارتر و با درایت و آمادگی بیشتری با این چالش‌ها مقابله کنیم.

ژنرال عون گفت: ماموریت نظامی شما مقابله با دشمن اسرائیلی است که به نقض روزانه حاکمیت ما ادامه می‌دهد و طمع ورزی خود به خاک و آب ما را نشان می‌دهد. ماموریت نظامی شما همچنین مقابله با تروریسمی است که بدنبال فرصت برای ضربه زدن به صلح و امنیت داخلی و فتنه انگیزی است.

وی همچنین حفظ "التزام کامل به اجرای قطعنامه 1701 شورای امنیت و همکاری و هماهنگی با نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان" را ماموریت دیگر نظامیان برشمرد.

لبنان| معترضان پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدندلبنان|ژنرال عون: ارتش مسئول امنیت تظاهرات‌کنندگان است

 

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد پهپاد اسرائیلی دست ایران افتاده؟ پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 شبکه کان اسرائیل گزارشی از روند توسعه برنامه پهپادی ایران از دوران دفاع مقدس تا امروز منتشر کرد که سیر توسعه پهپادی ایران را از منظر صهیونیست‌ها نشان می‌دهد. در بخشی از این گزارش به شکار و نشاندن شماری از پهپادهای آمریکایی و اسرائیلی اشاره شده که به باور صهیونیست‌ها، با مهندسی معکوس این پهپادها، پهپادهای ایران توسعه یافته است. در بخشی از این گزارش از معاون فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی پرسیده می‌شود: «تا الان چه تعداد پهپاد اسرائیلی به دست ایرانی ها افتاده است؟» پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) ژنرال سابق اسرائیلی: فکر نمی‌کردیم ایران با موشک‌هایش به ما حمله کند
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • مقام حماس از اسارت ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی در نزد این جنبش خبر داد
  • چه تعداد پهپاد اسرائیلی دست ایران افتاده؟ پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی
  • حماس:۳۰ افسر و ژنرال ارشد اسرائیلی در اختیار ما هستند
  • مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم