Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: راهیان نور بهترین کار برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده و محل آموزش و کلاس درس است. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ره‌آورد سرزمین نور، با اشاره به سالروز آزادسازی سوسنگرد، اظهار داشت: امام راحل تنها در ماجرای شکست حصر آبادان و سوسنگرد از کلمه «باید» استفاده کرده، اما در سونگرد کلمه «فردا» را هم به آن افزوده و فرموده است که «سوسنگرد باید تا فردا آزاد شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهید تجلایی، لشکر همیشه پیروز عاشورا و آیت‌الله مدنی نقش بی‌بدیلی در آزادسازی سوسنگرد داشتند. همچنین نقش مقام معظم رهبری در این جریان بسیار چشمگیر بود که به همراه شهید چمران در سوسنگرد حاضر شده بودند.نقش ارتش، سپاه، جهاد، عشایر منطقه و مخصوصاً شهید تجلایی یک نقش ممتاز در آزادسازی سوسنگرد بود.

‌اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید استایلام| راهیان نور بهترین بستر به‌عنوان تولید فرهنگ استآخرین اقدامات برای بهبود کیفیت اردوی‌های راهیان نور دانش‌آموزی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن بیان اینکه «راهیان نور بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده است»، یادآور شد: انصافاً راهیان نور محل آموزش و کلاس درس است. همچنین راویانی هم که بدون تحریف در یادمان‌ها جنگ را برای بقیه تعریف می‌کنند، بسیار کارساز هستند. خیلی‌ها را من به شخصه دیده‌ام که در این یادمان‌ها متحول شدند و به همین خاطر است که معتقدم «هر چقدر در راهیان نور هزینه شود، سرمایه‌گذاری است». هر چقدر که جوانان با این فرهنگ بیشتر آشنا شوند، در مقابل توطئه‌های دشمن بیمه خواهند شد.

‌آل‌هاشم در ادامه به بررسی ویژگی‌های یک بسیجی پرداخت و خاطرنشان کرد: بسیج، تفکری فراسازمانی و فرامرزی است. بسیجی، سیاسی است، اما سیاست زده نیست. یک بسیجی باید آگاه‌ترین فرد به مسائل سیاسی باشد. بسیجی مجاهد است، اما افراطی و بی‌انضباط نیست. بسیجی متدین است، اما خرافی نیست. بسیجی طرفدار است، اما علم زده نیست. بسیجی آبادگر دنیاست، اما اهل دنیا و ریاکار نیست.

وی اضافه کرد: تفکر بسیجی مرهون امام خمینی (ره) است که پدر و مبتکر این تفکر در عصر جدید به شمار می‌رود. انتظار جامعه انقلابی از بسیج این است که باید به تذکرات مقام معظم رهبری عنایت داشته و اخلاق و عمل را در کار خود فراموش نکند.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما... | حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، عبدالله گنجی فعال رسانه ای اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.

حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟ او هنوز استاد دانشگاه تربیت مدرس است. اما خرداد ۱۳۸۲ بیش از صد مجروح در زد و خوردهای درون دانشگاهی داشتیم.

کد خبر 847129 برچسب‌ها اغتشاش خبر ویژه اعدام عبدالله گنجی

دیگر خبرها

  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما... | حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • توماج صالحی حتما اعدام نمی شود /حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند