Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:00:43 GMT

برترین بازیکن ACL2019 کیست؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۲۹۸۲

برترین بازیکن ACL2019 کیست؟

در فاصله سه روز تا بسته شدن پرونده فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا این سئوال ذهن همه علاقمندان را به خود معطوف کرده که عنوان برترین بازیکن فصل به چه کسی می رسد.

به گزارش "ورزش سه"، از سال 2014 روال جدیدی در دستور کار مسئولان برگزاری مهم ترین تورنمنت باشگاهی در قاره کهن قرار گرفت مبنی بر این که در پایان هر فصل از ACL بهترین بازیکن فصل را انتخاب و معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این روش حس رقابتی و حساسیت حاکم بر بزرگ ترین تورنمنت باشگاهی آسیا نیز بیشتر شد تا جایی که رسیدن به این عنوان آن هم در جنگ شرق و غرب قاره آسیا به اوج خود رسید.


از ابتدای اجرای این طرح تنها بازیکنی که توانست از غرب قاره این عنوان را به خود اختصاص بدهد کاپیتان تکنیکی و مشهور اماراتی ها و وقت باشگاه العین بود که با درخشش خود در سال 2016 همه عناوین باشگاهی و ملی همین طور فردی را درو کرد که یکی از این عناوین کسب عنوان بهترین بازیکن ACL از سوی کارشناسان afc بود.


طی دو سال گذشته اما دو ستاره سامورایی همراه با باشگاه های خود توانستند دوباره گوی رقابت در این موضوع را از غربی ها ربوده همه نگاه ها را به سرزمین آفتاب جلب کنند. دو ستاره از اوراوا و کاشیماآنتلرز قهرمانان دو فصل گذشته که اجازه خروج جام از این کشور را ندادند و حالا در آستانه فینال برگشت نیز این شانس را دارند برای سومین سال متوالی در کنار جام عنوان بهترین بازیکن تورنمنت را نیز در ژاپن حفظ کنند.

 

 

از چند روز پیش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پستی پیرامون این که چه کسی بهترین بازیکن فصل 2019 لیگ قهرمانان می شود حس کنجکاوی را نزد فوتبالدوستان این قاره ترغیب کرد که نظرات خود پیرامون بهترین ستاره را ارائه کنند. بازیکنی که پیش بینی می شود یکی از ستاره های فینالیست های این فصل یعنی اوراواردز ژاپن یا الهلال عربستان باشد.


در توئیتی که توئیتر رسمی afc منتشر کرده به تفکیک هر فصل بهترین های انتخاب شده معرفی شدند که در زیر می خوانید؛


2014؛ دراگان کوویچ (ملبورن ویکتوری)
2015؛ رکاردو گولارت( شانگهای شنهووا)
2016؛ عمر عبدالرحمان(العین امارات)
2017؛ کاشیواگی(اوراواردز ژاپن)
2018؛ سوزوکی (کاشیما آنتلرز ژاپن)
2019؛ ؟؟؟

لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال

ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت، در جریان بازی با ذوب‌آهن اصفهان مصدوم شد.

به گزارش ایسنا، جردن استیونس ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت تهران، در جریان بازی سوم سری نیمه‌نهایی لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۷۴ - ۶۸ طبیعت همراه شد، دچار مصدومیت شد و لنگ لنگان سالن را ترک کرد.

استیونس که به ادعای کارشناسان بسکتبال ایران، در این فصل بهترین بازیکن خارجی لیگ به شمار می‌رود، در دیدار سوم مقابل ذوب‌آهن نیز دقایقی را روی نیمکت نشست،‌ اما در کوارتر چهارم با تصمیم شاهین‌طبع وارد زمین شد و بار دیگر در پیروزی تیم طبیعت نقش مهمی را ایفا کرد.

او در دیدار امروز (یک‌شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقابل ذوب‌آهن، با کسب ۲۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. او همچنین ۲ ریباند و ۳ پاس گل را هم به ثبت رساند.

البته طبق اطلاعات کسب شده مصدومیت این ستاره آمریکایی خیلی جدی نیست و به احتمال زیاد، در بازی روز سه‌شنبه این دو تیم که بازی چهارم آن‌ها در سری نیمه‌نهایی است، برای طبیعت به میدان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه