Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: لیدرهای اغتشاش‌گران با گروهک‌های ضد انقلاب و تکفیری در ارتباط بودند. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی‌تبار  در نشست برنامه‌ریزی راهپیمایی حمایت از اقتدار و‌ امنیت کشور که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات اخیر شناسایی و دستگیر شدند و مابقی آنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: لیدرهای اغتشاش‌گران با گروهک‌های ضد انقلاب و تکفیری در ارتباط بودندو  اسناد و اطلاعات مرتبط با این قضیه به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 وی با اشاره به اینکه با طرح بحث هدفمند کردن مصرف سوخت که در راستای منافع ملی است تعدادی از مردم احساس نگرانی در این رابطه داشتند و اعتراضاتی هم داشتند گفت: با این نگرانی‌ها، بستری ایجاد شد که عده‌ای فکر کردند می‌توانند امیال خود را پیاده کنند و عده‌ای از افراد سودجو وارد صحنه شده و حوادث اخیر را رقم زدند.

‌‌خروش مردم ولایتمدار شاهرود در اعتراض به اغتشاش‌گران/ ما پیروان حیدریم؛ فدائیان رهبریمآیت‌الله نوری‌همدانی: مردم ایران صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند / ملت ایران اجازه موج‌سواری به دشمن را نمی‌دهند‌‌امام جمعه زنجان در گفت‌وگو با تسنیم: مسیر مردم از اغتشاش‌گران ‌جداست / ‌زنجانی‌ها توطئه دشمن را در نطفه خفه ‌کردند

 الهی‌تبار با بیان اینکه صحنه‌گردانان اغتشاشات از مردم نبودند بیان کرد: سردمداران جریانات اخیر منتظر مجازات‌های سنگین باشند و خانواده‌ها باید مراقب باشند که فرزندانشان ناخواسته وارد چنین جریاناتی نشوند.

وی از برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی و قضایی با صحنه‌گردانان و سردمداران اصلی اغتشاشات اخیر خبرداد و اظهار کرد: این افراد به جاهایی آسیب زدند که مورد نیاز مردم بود از قبیل ایستگاه آتش‌نشانی تا مانع حضور مأموران آتش نشانی برای رفع حریق شوند ‌و از سوی دیگر به ماشین‌های اورژانس آسیب وارد کردند.

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کسانی که وارد صحنه شده و صحنه گردان آن شدند از مردم نبودند بیان کرد: عقبه مردمی که در روز اول نگرانی‌هایی از افزایش قیمت بنزین داشتند به سرعت صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

وی با اشاره به اینکه در بین افرادی که به مراکز نظامی حمله کردند از اعضای گروه‌های تکفیری بودند گفت: اغتشاش‌گران برای تهییج مردم و جریحه‌دار کردن احساسات آنان و از سوی دیگر ایجاد رعب و وحشت، اقدام به کشته‌سازی می‌کردند و افرادی که جان خود را در این جریانات می‌باختند ناشی از همین رویکرد آشوبگران بود. 

 انتهای پیام/833/ش

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان؛ دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در متن این پیام تسلیت می خوانیم:
 
خبر ارتحال عالم وارسته و بصیر، مرحوم حاج ماموستا ملااحمد فخری امام‌جمعه سابق جوانرود و مدیر و مدرس برجسته مدارس علوم دینی منطقه موجبات تألم و تأثر اینجانب گردید.
 
آن عالم مجاهد که سوابق درخشان و کم نظیر وی در خدمتگزاری به اسلام عزیز و نظام اسلامی زبانزد است، بیش از چهل سال از عمر خود را در سنگر خطیر نماز جمعه و ‌شورای روحانیت جوانرود به اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و دفاع از ارزشهای والای انقلابی پرداخت و به پرورش جمع زیادی از طلاب علوم دینی اهتمام ورزید.
 
نقش آن عالم فرزانه در شکل گیری انقلاب اسلامی و مبارزه با افکار مسموم گروهک‌های معاند و ضد انقلاب در بحبوحه ایام پر مخاطره دهه شصت، بسیار ویژه و کم نظیر بود و تاریخ و مردم سربلند جوانرود و استان کرمانشاه، رشادتها و ایستادگی آن عالم مجاهد و تقریبی را در پاسداری از نظام اسلامی گواهی خواهند داد.
 
 
آن عالم عامل، علیرغم تهدیدات فراوان و فضاسازی های مستمر ضد انقلاب، تا آخرین لحظات عمر شریف خود هرگز ذره‌ای از آرمانهای خود عقب نشینی نکرد و از یاوران صدیق و وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری و منادیان وحدت در عرصه انقلاب اسلامی بود.
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مردم شریف، خانواده معزز و علمای بصیر استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود، برای آن سعید فقید علو درجات و مجالست با نبی مکرم اسلام، ابرار و صلحا و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند