Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@09:44:49 GMT

اعتبارات جاری استان ۱۷.۹ درصد بوده است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۳۷۲۳

اعتبارات جاری استان ۱۷.۹ درصد بوده است

ایسنا/لرستان رئیس سازمان برنامه‌وبودجه لرستان گفت: جذب اعتبارات استان رشد خوبی داشته است.

سمانه حسن‌پور، در شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان در مورد اعتبارات پژوهشی استان اظهار کرد: بودجه اعتبارات پژوهشی را از سرجمع اعتبارات استان کم کرده و به بخش پژوهش اختصاص خواهیم داد.

وی در ادامه با انتقاد از اینکه برخی دستگاه‌ها نظیر شهرداری‌ها گزارشات خود را به سازمان مدیریت استان واصل نکردند، گفت: نیاز این دستگاه‌ها گزارشات خود را هرچه سریع‌تر به ما ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه لرستان بیان کرد: به لحاظ اعتباری سال سختی را خواهیم داشت البته تلاش‌های زیادی را برای جذب بودجه در استان کرده‌ایم.

حسن‌پور گفت: اعتبارات جاری کشور ۱۳.۸ درصد است و این درحالیست که این رقم در لرستان ۱۷.۹ درصد در نظر گرفته شده و در مجموع در جذب اعتبارات استان رشد خوبی داشته است.

وی اضافه کرد: سهم قابل توجهی از اعتبارات استانی قسمتی از اعتبارات توازن بوده که به یکسری از پروژه‌ها از محل اعتبارات توازان اعتبار داده شده است.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه لرستان بیان کرد: نیاز است دستگاه‌ها عملکرد خود را دقیق به وزارتخانه‎ها اعلام تا در امر بودجه‌ریزی مواردی نادیده گرفته نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اعتبار سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه 1403، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم 10 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • حق‌آبۀ لرستان فدای بازی‌ سیاسی شد/ کشاورزان ‌مهاجرت کرده‌اند
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • نمایی از جاری‌شدن آبشارهای «مخملکوه» لرستان