Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و فدائی استاندار کرمان در بیانیه‌ای از حضور مردم بصیر و ولایتمدار استان در راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدف محکوم‌کردن رفتار‌های اخیر اغتشاشگران در ناآرامی‌های اخیر تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسمه تعالی

"و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین"

دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، با همراهی منافقین و دیگر ایادی دشمن در منطقه تلاش کردند با سوار شدن بر موج درخواست‌های مردمی در خصوص طرح مدیریت سوخت (بنزین)، آن را دستاویزی برای ایجاد ناامنی، تخریب اموال عمومی و مراکز خدمات‌رسانی به مردم در برخی از نقاط ایران اسلامی قرار دهند و با حمله به مراکز دینی و حتی سوزاندن قرآن، عمق ماهیت پلید خود را نشان دهند.

حمایت مدبرانه و قاطعانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از تصمیم سران قوا، حجت را برای مردم تمام کرد تا با بصیرتی انقلابی صف خود را از اغتشاش گران جدا کنند.

امروز مردم غیور، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان کرمان با حضور در این راهپیمایی گسترده، ضمن اعلام انزجار از اشرار و ناامنی‌های ایجاد شده در کشور، جدایی صف خود را از آشوبگران و فتنه‌گران با صدای بلند به گوش جهانیان رساندند و بار دیگر با حضور پرشور و خودجوش در صحنه، ندای مرگ بر فتنه و آشوب سردادند.

نا آرامی‌های اخیر نشان داد دشمنان بدخواه ملت ایران همواره منتظر فرصت برای ایجاد ناامنی در کشور و اجرای نقشه‌های شوم خود هستند و با سوء استفاده از اعتراضات مردمی، نسبت به آسیب زدن به اموال و اماکن عمومی، فروشگاه ها، مراکز درمانی، اماکن مذهبی، اموال خصوصی، کشتار و خونریزی در سطح جامعه اقدام کردند تا ضمن افزایش خشونت در جامعه، ناامیدی از نظام و مسئولان را در اذهان عمومی القاء کرده و از این طریق با سوار شدن بر موج برخی از مشکلات اقتصادی و قرار دادن مردم در برابر حاکمیت، ناامنی گسترده را حتی در دورترین نقاط کشور ایجاد نمایند.

ضمن تقدیر و تشکر از حضور شما مردم ولایی و همیشه در صحنه برای حمایت از امنیت و اقتدار کشور، اعلام می‌داریم حضور، ایستادگی و مقاومت شما مردم، پیامی روشن به استکبار جهانی و حامیان ناامنی در ایران اسلامی داشت و آن اینکه باوجود تحمل برخی مشکلات اقتصادی که ناشی از جنگ تمام عیار با جهان استکبار است، با تمام توان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل خون هزاران شهید سرافراز است دفاع خواهیم کرد.

حسن علیدادی سلیمانی                                                                                                                 محمد جواد فدائی
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان                                                                        استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

راهپیمایی مردم کرمان برای حمایت از امنیت و اقتدار کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در متن پیام مسئولان اشکذر آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ». (سوره مبارکه آل‌عمران؛ آیه۱۶۹)
ذات اقدس الهی را شکرگزار هستیم که در این برهه از زمان به ما فرصت داد؛ تا در آئین استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر #شهید_گمنام که فضای شهرمان را عطرآگین نمود شرکت کنیم.
بر هیچ کسی پوشیده نیست همان قدر که شهدا در میان خاکیان گمنام هستند در پیشگاه افلاکیان شناخته شده‌اند.
امروز در آیین تشییع پیکر شهید گمنام، به چشمِ دل دیدیم که شهدا زنده‌اند و در قهقهۀ مستانه‌شان عند ربهم یرزقون اند. نام و یاد آنها در دل‌ها برای همیشه جاویدان است و آحاد و اقشار مختلف مردمی با نام و یاد و مرام شان مأنوس هستند.
آفرین به مردم بصیر، ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان اشکذر و شهرستان‌های همجوار که به حق با حضور چشمگیرشان از این میهمان گرانقدر، میزبانیِ خوبی کردند و خالق عظمتی سترگ در صفحات کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی شهرستان و حتی استان شده، موجبات یاس و ناامیدی نظام سلطه و دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی و نیز شادمانی دلدادگان انقلاب و رهبری فراهم آوردند.
برخود لازم دانستیم از همۀ اقشار مختلف مردمی، ائمه جمعه و جماعات، موسسات قرآنی، هیأت امنای مساجد وحسینیه‌ها، هیأت‌های مذهبی، ادارات و نهاد‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیحیان همیشه در صحنه، صاحبان صنایع و؛ که به نوعی در خلق این حماسۀ به یادماندنی سهیم بودند کمال تشکر را داشته و امیدواریم همواره در عمل به مکتب امام خمینی رحمت الله علیه، منویات رهبر معظم انقلاب و پیمودن مسیری که شهدا برایمان ترسیم نمودند پایدار باشیم.
انشاء الله 
محمد رضا طالبیان امام جمعه اشکذر
روح الله ردایی فرماندار شهرستان اشکذر
سرهنگ پاسدار حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر

دیگر خبرها

  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند