Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:58:15 GMT

فرماندار رشت : افزایش نرخ کالا و خدمات ممنوع است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۴۴۶۴

فرماندار رشت : افزایش نرخ کالا و خدمات ممنوع است

به گزارش خبرنگار ایرنا، میرشمس مومنی زاده روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رشت با اشاره به اصلاح نرخ بنزین در کشور اظهار داشت: در جلسه های شورای تامین، تنظیم بازار و ترافیک شهرستان رشت و استان گیلان مقرر و تاکید شد که افزایش نرخ کالا و خدمات اعم از دولتی و غیردولتی تحت هر عنوان ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای یک طرح اگر چه ممکنست کاستی هایی داشته باشد اما بررسی های لازم در این باره از استان به کشور اعلام می شود تا در مواردی از جمله حمل و نقل امکانات جبرانی در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان رشت از مدیران اجرایی و دست اندرکاران دستگاه ها خواست تا در صورت مشاهده نواقصی در اجرای طرح اصلاح نرخ بنزین موارد را اعلام کرده تا رسیدگی ، بررسی های لازم و اعلام برای رفع نواقص اقدام شود.

وی با بیان این که طرح ویژه نظارتی در شهرستان رشت در حال اجراست، خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح ویژه، نظارت ها به دقت در حال انجام است و برخورد قانونی با هر گونه تخلف انجام می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش در جلسه شورای اداری با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه ۹۸ با شعار (انتخابات ۹۸، گام دوم انقلاب، قانونمداری و انسجام ملی) تصریح کرد: از یک ماه گذشته مقدمات لازم برای برگزاری این مهم انجام گرفته و ستاد انتخابات در فرمانداری تشکیل شده است.

مومنی زاده با تاکید بر این که در برگزاری این انتخابات رعایت، اجرا و حاکمیت قانون برای ما مهم است، بیان داشت: در این باره هیچ کار، تصمیم و اقدامی بدون رعایت قانون انجام نخواهیم داد، ما به عنوان برگزار کنندگان انتخابات بایستی نظر، اندیشه و نگاه ما در اجرا، بی طرفانه باشد.

وی با بیان این که ما بایستی مجری امین مردم در انتخابات بر اساس قانون باشیم، اظهار داشت: شرکت حداکثری مردم در انتخابات سیاست اساسی و محوری است بنابراین در برگزاری انتخابات همه دستگاه های اجرایی، همکار و همراه فرماندار در بخش های تابعه شهرستان رشت باشند.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه با اشاره به موضوع دفن زباله در منطقه سراوان رشت اضافه کرد: بیش از ۳۰ سال است  زباله به صورت غیراصولی در این منطقه دفن می شود که موجب بروز آلودگی ها و مشکلاتی برای مردم در سطح شهرستان به ویژه برای مردم آن منطقه شده است.

وی بیان داشت: اگر کار دفن زباله در سراوان رشت از ابتدا به صورت اصولی و بهداشتی انجام می گرفت، شاهد بروز مشکلات زیست محیطی در این منطقه نبودیم، البته برای رفع مشکل در این منطقه اقدامات اساسی انجام گرفته و فضا برای زیست مردم مطلوب شده در حالی که پیش از این با تجمع حشرات، مگس، بوی نامطبوع امکان زندگی در آن منطقه برای مردم دشوار بود.

مومنی زاده با بیان این که با اقدامات شهرداری رشت محل دفن زباله در سایت سراوان بهسازی شده، تصریح کرد: ضروریست تا این اقدام بی وقفه، مستمر و همیشگی انجام گیرد.

وی احداث تصفیه خانه شیرابه در محل دفن زباله در سراوان رشت را یکی از کارهای اساسی برای رفع مشکلات منطقه عنوان و اظهار داشت:  احداث تصفیه خانه شیرابه در منطقه به سرعت در حال انجام است که تا یکی دو ما آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از مردم شهرستان رشت به ویژه اهالی سراوان و روستاهای آن منطقه بیان داشت: مردم این منطقه افزون بر ۳۰ سال رنج های زیادی را متحمل شدند که بایستی از آنها عذرخواهی کنیم، البته از مردم منطقه درخواست می شود همانطوری که تاکنون صبر کرده اند باز هم همراهی شان را ادامه داده تا به نتیجه برسیم.

فرماندار شهرستان رشت خاطر نشان کرد: برای رفع مشکل در منطقه سراوان رشت حساسیت ملی و اراده جمعی ایجاد شده بنابر این همراهی مردم منطقه بسیار کمک کننده است.

منطقه سراوان رشت با درختانی سر به فلک کشیده و جنگل‌هایی با پوشش گیاهی انبوه، قدیمی و تقریباً همیشه سبز، بیش از ۳۰ سال است که محلی برای دفن زباله شده است.

برچسب‌ها رشت جلسه شورای اداری فرمانداری رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت جلسه شورای اداری فرمانداری رشت گیلان رشت جلسه شورای اداری فرمانداری رشت گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

حسین رضایی امروز با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری در دیدار با پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سعدلو مدیر درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: این گروه جهادی با نیت و میل خدمت به مردم و نیز تحمل سختی‌ها سعی می‌کند گرهی از مشکل مردم باز کند که یقینا مورد رضایت پروردگار و بندگانش واقع خواهد شد.

محمود پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این دیدار به گزارش عملکرد خدماتی که طی دو سال اخیر از سوی گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه انجام شده اشاره کرد و افزود: با روحیه جهادی برآمده از متن دین، با همکاری همه واحد‌های مجتمع مس سرچشمه و گروه جهادی شهدای صنعت مس با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی هدفمند به اقشار نیازمند جامعه و نیز ترویج گفتمان حرکت‌های جهادی شروع به کار کردیم و طی دو سال اخیر خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های متخلف عمرانی، علمی، درمانی و ... نثار این خانواده‌های بی بضاعت شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۳ هزار و ۸۰۹ مورد خدمت در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و پرستاری، دامپزشکی، آموزشی، سبدکالا و ... در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در نقاط محروم استان کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شد.

پورقاسمی بیان کرد: همچنین با افزایش خدمات طی پارسال، ۱۱۲ هزار و ۸۵۲ مورد خدمت در انواع مختلف پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، عمرانی، جهیزیه، سبد کالا، هدیه کفش، بیمارستان صحرایی و اهدای کالاپزشکی و دیگر خدمات انجام شد.

وی تصریح کرد: سال قبل بالای ۱۴ اردوی جهادی و درمانی برگزار کردیم و امسال هم نخستین اردوی درمانی را قرار است برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه‌های خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است