Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم توفارقان آذرشهر با شورا و شهرداری قزوین با برتری ۸۷ بر ۸۳ تیم مهمان به پایان رسید. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم توفارقان آذرشهر از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ برتر بسکتبال کشور در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف شورا و شهرداری قزوین رفت و با نتیجه 87 بر 83 مقابل این تیم تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای بازی این تیم میزبان بود که عملکرد بهتری نسبت به حریف داشت و توانست با نتیجه 27 بر 15 در کوارتر نخست به پیروزی برسد. بازی در این کوارتر تا دقیقه 6 با نتیجه 9 بر صفر به نفع توفارقان دنبال شد اما تلاش بازیکنان تیم مهمان در دقیقه 6 نتیجه داد و توپ وارد سبد تیم توفارقان شد تا بازی با نتیجه 9 بر 2 پیگیری شود.

در کوارتر دوم این تیم شورا و شهرداری قزوین بود که توانست عملکرد بهتری از خود نشان دهد. شاگردان امید حمیدی در این کوارتر موفق شدند اختلاف امتیازی ایجادشده در کوارتر نخست را جبران کرده و از میزبان خود پیش بیافتند. این تیم در کوارتر دوم با نتیجه 26 بر 13 به پیروزی رسید تا در مجموع دو کوارتر، بازی با برتری 41 بر 40 شورا و شهرداری قزوین به پایان برسد. در این کوارتر تیم مهمان برای نخستین بار در امتیاز 31 بر 33 از توفارقان پیش افتاده و برتری خود را حفظ کرد.

لیگ برتر بسکتبال| شکست مهرام در تهران/ پیروزی میلیمتری شهرکرد مقابل شهرداری بندرعباسدیدار بسکتبال شورا و شهرداری قزوین با مس کرمان لغو شدلیگ برتر بسکتبال| سرمربی توفارقان: ‌امیدوارم اشتباهات داوری در نتیجه تأثیرگذار نباشد

کوارتر سوم بازی نیز با برتری تیم مهمان آغاز شد و اختلاف دو تیم در مقطعی از بازی به 10 امتیاز رسید اما کلوین آمایو به تنهایی 8 امتیاز برای توفارقان کسب کرده و نتیجه 58 بر 48 را به 58 بر 56 تبدیل کرد. در ادامه باز هم شورا و شهرداری قزوین برتری نسبی خود را حفظ کرده و موفق شد این کوارتر را با برتری 26 بر 22 به پایان برساند. بدین ترتیب کوارتر سوم بازی در مجموع با برتری 67 بر 62 تیم مهمان همراه بود.

در کوارتر پایانی بازی نیز تیم مهمان عملکرد بهتری داشت و توانست برتری خود مقابل توفارقان آذرشهر را حفظ کند. این بازی در نهایت با نتیجه 87 بر 83 به نفع شورا و شهرداری قزوین به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم توفارقان آذرشهر با شورا و شهرداری قزوین در حالی آغاز شد که کمتر از 50 هوادار در سالن شهید پورشریفی تبریز حضور داشتند اما رفته‌رفته به تعداد تماشاگران افزوده‌شده و تعداد تماشاگران حاضر در سالن به حدود 200 نفر رسید.

تماشاگران حاضر در سالن در دقایقی از بازی کلوین آمایو را به خاطر عملکرد خوبش در این بازی و دیدارهای گذشته توفارقان مورد تشویق قرار دادند.

در دقایق پایانی بازی که اختلاف امتیاز به 3 رسیده بود، تماشاگران حاضر در سالن با افزایش شدت تشویق‌های خود، از بازیکنان تیمشان خواستند تا با حملات بیشتر نتیجه بازی را تغییر دهند. پس از این تشویق‌ها اختلاف به یک امتیاز رسید اما باز هم این تیم مهمان بود که اختلاف امتیازی را افزایش داد.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت

تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب 84 بر 74 به سود طبیعت به پایان رسید.

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام

طبیعت در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج 19 بر 17، 25 بر 15 و 26 بر 21 برنده شد و کوارتر دوم را 14 بر 21 واگذار کرد.

جردن استیونس گارد تیم طبیعت با کسب 41 امتیاز و هفت پاس گل، ستاره تیمش بود. جمال جونز هم 17 امتیاز و شش ریباند برای ذوب‌آهن به ثبت رساند.

دیدار دوم تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شهرداری گرگان و مهرام تهران، برگزارکننده دیگر بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا