Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهراله رخشانی‌مهر عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع ۱۳۶ هزار کلاس درس غیرایمن کشور، طی ۲ سال اخیر بخاری‌های نفتی از ۴۸ هزار کلاس درس برچیده شده ولی هنوز حدود ۸۵ هزار کلاس درس از سیستم گرمایشی غیرایمن استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه براساس اصول نظام مهندسی بردن شعله مستقیم به کلاس غیراستاندارد است اضافه کرد: از مجموع ۸۵ هزار کلاس درس موجود که با سیستم گرمایشی غیرایمن کشور حدود ۲۵ هزار کلاس درس هنوز هم از بخاری نفتی استفاده می‌کنند و ۶۰ هزار کلاس درس هم بخاری گازی استاندارد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مقطعی بخاری‌های گازی را جایگزین بخاری‌های نفتی می‌کردند و سامانه گرمایشی این ۶۰ هزار کلاس درس در آن مقطع به بخاری گازی استاندارد تبدیل شده است.

«رخشانی‌مهر» گفت: زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی سامانه‌های گرمایشی استاندارد حرارت مرکزی در تمامی مدارسی که علمک گاز تا جلو درب مدرسه رفته باشد، فراهم شده و این موضوع در تمامی استان‌های کشور تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: امسال حذف سامانه‌های گرمایشی غیرایمن در کشور با جدیت بیشتری دنبال شده و برای این منظور در مجموع پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: استفاده از بخاری‌های نفتی خط قرمز وزارت آموزش و پرورش است و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده به زودی همه بخاری‌های نفتی از مدارس جمع‌آوری خواهد شد.

در سفر «مهراله رخشانی‌مهر» معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به مهاباد عملیات احداث ۲ واحد آموزشی ۱۲ و ۶ کلاسه در مهاباد و شهر گوک‌تپه این شهرستان آغاز شد. 

در این مراسم نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی نیز حضور داشتند.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت دارای ۴۳ هزار نفر دانش‌آموز است که در قالب ۳۲۴ مدرسه شهری و روستایی دولتی و غیردولتی در حال تحصیل هستند.

برچسب‌ها مدارس مهاباد سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مهاباد سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور مدارس مهاباد سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض