Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید شهند عصر پنجشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان پارس آباد عنوان کرد: فعالیت و برنامه ریزی‌های انجام یافته در حوزه محیط زیست با توسعه اقتصادی و اجتماعی استان همگام و همراه است.

وی افزود: هدف سازمان حفاظت محیط زیست، صیانت دقیق از قابلیت‌های موجود همراه با بهره برداری‌های تولیدی و صنعتی در راستای رسیدن به توسعه پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل یادآور شد: تسریع و همکاری در چار چوب قانون برای صدور مجوزهای زیست محیطی برای افراد متقاضی جزئی از وظایف کارکنان و کارشناسان حفاظت محیط زیست است.

در ادامه این دیدار، علایی فرماندار پارس آباد نیز با اشاره به مشکلات به وجود آمده ناشی از عدم تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهری پارس آباد، خواستار پیگیری موضوع از سوی محیط زیست جهت اتمام هرچه زودتر تصفیه خانه فاضلاب شهری پارس آباد توسط اداره آب و فاضلاب شهری شد.

کد خبر 4777815

منبع: مهر

کلیدواژه: محیط زیست اردبیل توسعه پایدار بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف گرگان قزوین قیمت بنزین شیراز بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند راهپیمایی زلزله هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان

محمدی گفت: در راستای سیاست‌های مردمی سازی فعالیت‌های محیط زیست، ارتقای سواد محیط زیستی و معیشت پایدار یکی از برنامه‌های اصلی این سازمان تاسیس خانه‌های محیط زیست است.

او ادامه داد: خانه‌های محیط زیست یکی از بستر‌های اصلی برای مردمی سازی فعالیت‌های این حوزه بوده که منجر می‌شود سواد و دانش محیط زیستی مردم افزایش پیدا کند و در نهایت محیط زیست حفظ شود.

محمدی افزود: در مرحله اول ۸ مرکز شهرستان (گرگان، بندرگز، ترکمن، گمیشان، گنبدکاووس، رامیان، مینودشت و مراوه تپه) انتخاب شده اند تا خانه‌های محیط زیست به صورت پایلوت در این مراکز شروع به فعالیت کنند.

او ادامه داد: برای اجرایی شدن این مهم با اداره کل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ... صحبت شده و اولویت ما فضا‌های مازاد ادارات مختلف است.

محمدی گفت: در حال حاضر افتتاح خانه محیط زیست بندرترکمن انجام شده و افتتاح ۷ خانه محیط زیست دیگر در تاریخ ۳ خرداد با حضور معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار می‌شود.

او افزود: در گام نخست این خانه‌ها در فضای شهری شروع به فعالیت می‌کنند و پس از بررسی خروجی فعالیت این خانه‌ها در مراحل بعدی به سراغ تاسیس خانه‌های محیط زیستی در روستا‌ها می‌رویم.

محمدی تاکید کرد: خانه‌های محیط زیست مطابق با اصل ۵۰ قانون اساسی به عنوان بستری برای تعامل، تفاهم، همکاری داوطلبانه و موثر در حوزه محیط زیست راه‌اندازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار