Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@09:36:15 GMT

خبر 20 پنج شنبه 30 آبان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۵۳۳۵

‍‍‍‍‍‍

راهپیمایی مردم انقلابی در محکومیت اغتشاشگران؛ واریز مرحله دوم مبلغ حمایت معیشتی؛ همه خودروها سهمیه بنزین دارند؛ واکنش دستگاه دیپلماسی به مداخله گری های اروپا و ... از عناوین این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   معاون منابع و سرمایه انسانی سازمان امور استخدامی گفت: نتایج هفتمین آزمون متمرکز استخدامی دستگاه‌های اجرایی اواسط دی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آزمون امروز در ۱۸۰ شهر و ۲۵۷ حوزه امتحانی برگزار شد. از ۵۲۰ هزار شرکت کننده در این آزمون، ۳۰ هزار نفر جذب ۲۲ دستگاه دولتی می‌شوند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر 20 مشروح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه کنکور ۱۴۰۳ سه شنبه منتشر می شود

کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) از سه شنبه ۱۱ اریبهشت جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبان می توانند از تاریخ مذکور حداکثر تا روز یکشنبه، ۱۶ این ماه هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصرا" از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به این سازمان اعلام کنند.

 نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ برای داوطلبان چهار گروه‌ آزمایشی علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی، زبان های خارجی و هنر روز گذشته پنجشنبه ۶ اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

دومین و آخرین روز نوبت دوم کنکور نیز با شرکت بیش از نیم میلیون (۵۰۱ هزار) داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی امروز، جمعه ۷ اردیبهشت در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی آغاز شد.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

نوبت دوم آزمون سراسری تیر برگزار می شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است و در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد، داوطلبان می توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آن ها لحاظ کند.

 کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مرداد اعلام و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کلید اولیه کنکور ۱۴۰۳ سه شنبه منتشر می شود
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت