Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@19:31:21 GMT

اجرای طرح پائیزه کتاب تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۵۵۲۲

اجرای طرح پائیزه کتاب تمدید شد

حجت الاسلام فضیلت، از تمدید مهلت برگزاری طرح پائیزه کتاب تا پنجم آذرماه سالجاری خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «علی اصغر فضیلت» با اشاره به برگزاری طرح پائیزه کتاب طبق برنامه از بیست و سوم تا سی ام آبان گفت: به دلیل استقبال مردم این زمان تا پنجم آذر تمدید شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مردم برای تهیه کتاب با تخفیف ۲۰ درصد می توانند به کتابفروشی های تحت پوشش طرح پائیزه کتاب مراجعه کنند اظهار داشت: در استان سمنان ۹کتابفروشی در سه شهرستان سمنان، شاهرود و دامغان مجری این طرح هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اذعان داشت: کتابفروشی های پاتوق کتاب، خانه کتاب بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب سمنان و کتاب اشراق در شهر سمنان به همراه کتابفروشی کتابکده و سرزمین کتاب در شاهرود و نیز شهر کتاب دامغان امسال در طرح پائیزه کتاب مشارکت دارند.

 

طرح پائیزه کتاب امسال با شعار «حال خوش خواندن» اجرایی شده است و هر نفر با ارائه کد ملی می تواند تا سقف یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کتاب از کتابفروشی های تحت پوشش این طرح خریداری کند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد هفته بسیج کتاب هفته کتاب سهمیه بندی بنزین کتابخوانی اصفهان شعار حال خوش خواندن طرح پائیزه کتاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۵ شهر استان سمنان

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در پنج شهر این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سیدیاسر حسن‌پور اظهار کرد: پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در پنج شهر بزرگ استان سمنان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه ابرپروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها بزرگ‌ترین پروژه در تاریخ ارتباطات کشور است، اضافه کرد: با این پروژه سرعت هزار مگابیتی را می‌توان به مردم ارائه کرد.

حسن‌پور با تاکید بر اینکه پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای استان سمنان پیشرو در اجرای پروژه ملی فیبر نوری منازل بوده است، خاطرنشان کرد: این پروژه در برنامه توسعه ۱۴۰۳ استان سمنان قرار داشته است که با پیگیری‌های استاندار و موافقت مقام عالی وزارت این پروژه در پنج شهر بزرگ استان در سال ۱۴۰۲ آغاز به کار کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به اجرای پروژه فیبر نوری در پنج شهر استان تصریح کرد: به‌زودی اجرای پروژه در ۱۶ شهر دیگر استان نیز آغاز می‌شود و توافقنامه پروژه فیبرنوری شهری و اپراتور مربوطه در تمام شهرهای استان سمنان امضا شده است.

کد خبر 747446

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۵ شهر استان سمنان
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها