Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا زارع زاده، عصر امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان مهریز ضمن تشکر از آمادگی بعضی از دستگاه‌های شهرستان مهریز در مواقع بحرانی اظهار داشت: متأسفانه تعداد زیادی از این  مدیران برای مدیریت بحران آمادگی لازم را ندارند.

وی بیان کرد: فرمانداری شهرستان مهریز از عملکرد بعضی از دستگاه های دولتی در مواقع بحرانی اطلاعی ندارد به نحوی که این مدیران هنوز گزارش‌های خود را به فرمانداری شهرستان مهریز ارائه نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زارع زاده افزود: دستگاه‌های دولتی از جمله راهداری، بخشداری آتش‌نشانی باید تجهیزات لازم را برای مواقع بحرانی داشته باشند و نباید اجازه دهند که فرصت ها به تهدید تبدیل شود.

فرماندار مهریز با اشاره به بارش برف و باران در محورهای کنج کوه و میان کوه شهرستان مهریز بیان کرد: این مسیرها نباید با سهل انگاری بعضی از مدیران بسته و باعث اتفاقات ناگواری شود.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهریز نیز در این نشست اظهار داشت: در شهرستان مهریز دو دستگاه  لودر برای بازگشایی معابر وجود دارد که این دو دستگاه نیز مشکلات فنی دارد و امکان استفاده از آنها وجود ندارد.

مهریز برای بازگشایی معابر در زمستان با کمبود نیروی انسانی مواجه است

محمد علی باغبان با اشاره به مشکلات دیگر این شهرستان ادامه داد: برای بازگشایی معابر کمبود نیروی انسانی و نبود انبار نمک شهرستان مهریز را با مشکل خدمت رسانی مفید روبرو کرده است.

باغبان خاطرنشان کرد: در شهرستان مهریز بیش از ۱۵۰ کیلومتر در روستاهای کنجکوه، میانکوه و تنگ چنار برف روبی شده است. 

وی تاکید کرد: شهرستان مهریز نیاز به بانک اطلاعاتی خودروهای شاسیدار و سنگین برای موقعیت های بحرانی دارد.

سرهنگ فتاحی، رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان مهریز نیز در این نشست خواستار مجهز بودن خودروهای امداد و نجات به وسایل ایمینی این فصل شد.

کد خبر 4777812

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد فرمانداری مهریز شهرستان مهریز بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان قیمت بنزین بنزین شیراز اصلاح قیمت حامل های انرژی راهپیمایی بیرجند هفته بسیج زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی روز دوشنبه با استناد به هشدار جوی سطح زرد شماره ۶ هواشناسی استان اظهار کرد: با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی و ورود سامانه جدید از عصر فردا سه شنبه، ضروری است تا دستگاه‌های ذکر شده در آماده باش کامل باشند.

عبدالصمد رحیمی با تاکید بر لغو سفرهای غیر ضرور، احتیاط در سفرهای برون شهری به ویژه در مناطق کوهستانی، لغو فعالیت‌های کوهنوردی، عدم تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها، گفت: پاکسازی آبروها، محکم کردن سازه‌های سبک و فراهم کردن امکان اسکان اضطراری در صورت نیاز از جمله مواردی است که رعایت آنها در سطح هشدار زرد ضروری است.

وی با اشاره به احتمال آبگرفتگی معابر از دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها خواست اقدامات لازم برای رفع آبگرفتگی ها انجام دهند.

کد خبر 6098716

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها