Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@22:54:08 GMT

«قتل عمد» در جشنواره فجر

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۶۶۷۳

«قتل عمد» در جشنواره فجر

تهیه‌کننده ۲ فیلم سینمایی «بعد از تو» و «قتل عمد» بیان کرد فرم حضور این فیلم‌ها در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر پر شده است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد احمدی تهیه‌کننده سینما با اشاره به پروژه‌های سینمایی که در دست دارد، گفت: «قتل عمد» به کارگردانی سعید دولتخوانی در مراحل آخر صداگذاری و موسیقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صداگذاری این پروژه احسان افشاریان و ساخت موسیقی آن را سهراب شهیدی برعهده داشته‌اند. این فیلم به تازگی برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فرم پر کرده است.

وی بیان کرد: علی رجایی، امیر رضایی، صدف فرهودی، نیلوفر استخری، جواد اسدی، سجاد حسین‌پور و محمد فیلی حضور دارند.

این تهیه‌کننده سینما ادامه داد: در خلاصه داستان «قتل عمد» آمده است «در یک نیمه شب، غریبه‌ای توسط یک هیولا به قتل می‌رسد. حادثه آن شب، پشت پرده می‌ماند. چند شب بعد یک ماجرای عاطفی چهره دیگری از قاتل نشان می‌دهد.»

احمدی در پایان با اشاره به فیلم «بعد از تو» گفت: پروانه نمایش «بعد از تو» به کارگردانی فرهاد نجفی نیز صادر شده و برای این فیلم هم فرم حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده‌ایم. در این فیلم نیز بازیگرانی چون مینا وحید، تیرداد کیایی، مهدی حسینی، نیلوفر پارسا، بابک قادری، دریا مرادی دشت، رضا بادامچی حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بعد از تو دیگر هیچ چیز عاشقانه نیست، بعد از تو آغوش هست ولی عشق نیست، بعد از تو تازه می فهمم جدایی یعنی چی، بعد از تو یعنی بعد از همه یعنی تنهایی.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر فیلم فجر اخبار جشنواره سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد

پویانمایی «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشور‌های ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویا‌های شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویا‌های اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود