Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر گفت: به نظر من با توجه به بضاعت تیم، عملکردمان قابل قبول بوده است. اما این موضوع باعث نمی‌شود که تلاش نکنیم. ما به تلاشمان ادامه می‌دهیم. ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم توفارقان آذرشهر در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ برتر بسکتبال به مصاف شورا و شهرداری قزوین رفته و با نتیجه 87 بر 83 مقابل این تیم تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک ویسی، سرمربی این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: متأسفانه اوضاع برای تیم ما خوب پیش نرفت و به خصوص در کوارتر دوم بازی در امر دفاع خوب نبودیم.

وی افزود: ما اگر در بازی را باختیم، به عملکردمان در کوارتر دوم باختیم. ما در کوارتر اول از تیم حریف پیش افتادیم اما احساس می‌کنم جوانی و کم‌تجربگی بچه‌ها موجب شد که فکر کنند بازی تمام شده است. اما لطمه اصلی را در کوارتر دوم خوردیم.

سرمربی تیم توفارقان در رابطه با برنامه تیمش برای هفته‌های آتی خاطرنشان کرد: ما 3 بازی خیلی سخت با تیم‌های بالای جدول داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم. با این حال باید توجه داشت که بضاعت تیم ما در چه حد است و تیم‌هایی که با آن‌ها بازی می‌کنیم چه بازیکنانی را در اختیار دارند.

لیگ برتر بسکتبال| شکست خانگی توفارقان آذرشهر در مصاف با شورا و شهرداری قزوینلیگ برتر بسکتبال| سرمربی توفارقان: ‌امیدوارم اشتباهات داوری در نتیجه تأثیرگذار نباشدشکست خانگی توفارقان مقابل شیمیدر در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال

ویسی در پاسخ به این سؤال که آیا تکیه کردن تیمش به کلوین آمایو به ضرر توفارقان نیست، گفت: این موضوع می‌تواند نقطه‌ضعف باشد اما این بازیکن توانایی‌های خیلی خوبی دارد. باید این موضوع را در نظر داشته باشیم بازیکنان ایرانی که در کنار کلوین بازی می‌کنند چه توانایی‌هایی دارند و چگونه می‌توان از این توانایی‌ها استفاده کرد. ما می‌خواهیم از توانایی کل بچه‌ها استفاده کنیم. برخی از بچه‌ها در حمله و برخی در دفاع ضعف دارند و به طور کلی بازیکنان کاملی در اختیار نداریم که این موضوع کارمان را سخت کرده است.

سرمربی توفارقان در پاسخ به این سؤال که آیا انتظاراتی که از تیمش وجود دارد، تا هفته ششم لیگ برآورده شده یا خیر خاطرنشان کرد: به نظر من با توجه به بضاعت تیم، عملکردمان قابل قبول بوده است. اما این موضوع باعث نمی‌شود که تلاش نکنیم. ما به تلاشمان ادامه می‌دهیم و بیشتر از آن حدی که ممکن است تلاش خواهیم کرد تا نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/ ت

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید

به گزارش "ورزش سه"، اورتون شب گذشته در دیدار معوقه از رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیورپول رفت و موفق شد این حریف همشهری و قدیمی‌اش را با دو گل شکست دهد و یک پیروزی شیرین را به دست آورد.

این شکست باعث شد که شاگردان یورگن کلوپ از کورس قهرمانی این مسابقات عقب بمانند و شرایط برای رسیدن به این جام برای آنها بسیار دشوار شود. نکته جالب اینجاست که اورتون از زمان پیروزی برابر لیورپول تحت هدایت آنچلوتی در فصل 21-2020 دیگر موفق به کسب سه امتیاز بازی برابر این تیم نشده بود.

حالا دایش در کنار این مربی ایتالیایی تنها مربیانی هستند که موفق شده‌اند لیورپول را شکست دهند و این رکورد جذاب به نام او هم ثبت شده است. تلاش اورتون برای فرار از منطقه سقوط و ادامه حضور در لیگ برتر در فصل آینده همچنان ادامه دارد و سه امتیاز این بازی می‌تواند کمک شایانی به آنها در رسیدن به این هدف کند.

این تیم در این فصل با معضل جدی کسر امتیازهای متوالی روبرو بوده و در حال حاضر در جایگاه شانزدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایستاده است و امیدوار است که بتواند در دیدارهای پیش رو فاصله‌اش را با قعر جدول بیشتر کند.

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • باید با قلبمان بازی کنیم