Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایران پس از نتایج ناامیدکننده اخیر د رقابت های مقدماتی جام جهانی، اقتدار هشت سال گذشته را ازدست داد و با  سقوط ۶ پله ای در رده‌بندی جدید فدراسیون جهانی فوتبال به رتبه ۳۳ سقوط کرد تا رتبه نخست آسیا را نیز تقدیم ژاپنی ها کند.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از پایان دیدار‌های ملی در سراسر جهان، رده‌بندی تازه فیفا در ماه نوامبر مشخص شد و بر این اساس تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست بحث برانگیز برابر عراق در امان، با شش رتبه سقوط به رده ۳۳ دنیا نزول پیدا کرد و بعد از حدود هشت سال ، صدر رنکینگ فوتبال قاره پهناور آسیا را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال ژاپن بدون تغییر نسبت به ماه گذشته در رده ۲۸ جهان قرار گرفت تا به عنوان برترین تیم آسیا در رده‌بندی فیفا معرفی شود و قدرت را بالاخره از ایران بگیرد. در صدر جدول رده‌بندی فوتبال جهان، هم‌چنان تیم ملی فوتبال بلژیک که با نتایج خارق العاده اش همه را شگفت زده کرده است، ایستاده که در این ماه میلادی نیز هر دو دیدار خود را در انتخابی یورو ۲۰۲۰ با پیروزی پرگل به پایان ببرد. 

به این ترتیب و با توجه به اینکه این رده‌بندی پایانی سال ۲۰۱۹ فوتبال خواهد بود، تیم ایران سال جاری میلادی را با دومی در آسیا به پایان رسانید در حالی که در ابتدای سال جاری با اختلافی زیاد نسبت به نزدیکترین رقبای آسیایی بر قله قاره ایستاده بود. بازی‌های ملی تا مدتی برگزار نمی‌شود و این یعنی ژاپن حالا حالاها صدرنشینی را پس نخواهد داد.

رده بندی جدید فیفا در ماه نوامبر 2019

۱- بلژیک

۲- فرانسه

۳- برزیل

۴- انگلیس

۵- اروگوئه

۶- کرواسی

۷- پرتغال

۸- اسپانیا

۹- آرژانتین

۱۰- کلمبیا

...

۲۸- ژاپن

...

۳۳- ایران

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین رنکینگ فیفا تابناک ورزشی سقوط آزاد تیم ملی ایران ویلموتس کی روش ژاپن رنکینگ آسیا قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند

  به کزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد، در این بازی موعود بنیادی فر؛ داور بین المللی فوتبال کشورمان به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.   قضاوت بدون نقص بنیادی فر و کمک‌های ایرانی‌اش باعث شد تا کمترین چالش برای آنها در جریان این دیدار حساس شکل بگیرد.   امید‌های ژاپن با برتری یک به صفر مقابل ازبکستان توانستند به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها برسند.

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند