Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@02:28:37 GMT

احتمال بازنگری درمورد بنزین خودروهای عمومی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۶۹۰۲

پس از آنکه مالکان خودروهای عمومی از جمله تاکسی‌های درون شهری، تاکسی‌های برون شهری و وانت‌بارها متوجه شدند که باقی‌مانده سهمیه بنزین آبان‌ماه آنها در ساعت 24 سی‌ام آبان می‌سوزد و به ماه بعد منتقل نمی‌شود، روز گذشته و به خصوص در ساعات منتهی به پایان روز، ترافیک زیادی در مراجعه به جایگاه‌های عرضه سوخت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اقتصادی- بنابر تأکید مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، سهمیه بنزین فقط برای خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها قابل ذخیره‌سازی است؛ به طوری که باقی‌مانده سهمیه بنزین این وسایل نقلیه، تا حداکثر 6 ماه در کارت‌های سوخت ذخیره خواهد شد و باقی‌مانده سهمیه بنزین خودروهای عمومی، در پایان هر ماه صفر می‌شود و در شروع هر ماه، سهمیه جدید به کارت‌ آنها واریز خواهد شد.

با این وجود، به نظر می‌رسد تغییراتی در راه است و احتمال بازنگری در این موضوع وجود دارد. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با انتشار خبری از واریز سهمیه‌های بنزین آذرماه، اعلام کرد: "با توجه به مراجعه فراوان به جایگاه های سوخت، به اطلاع مالکان خودروهای عمومی می رساند، نگران حفظ مانده سهمیه سوخت واریزی نباشند، این سهمیه ها طی چند روز آینده مورد بازنگری قرار گرفته و در صورت نیاز تغییرات اعمال خواهد شد."

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بنزین ایران بنزین تاکسی ترافیک وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد

دو هفته پیش در هفته سی‌ودوم سری آ جدال تیم‌های رم و اودینزه در دقیقه ۷۰ به دلیل وخامت حال اندیکا بازیکن رم نیمه کاره ماند و امشب دو تیم ۲۰ دقیقه باقی مانده را بازی کردند و رم گل برتری را در آخرین ثانیه‌ها به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، جدال تیم‌های رم و اودینزه در چارچوب هفته سی‌ودوم با نتیجه یک بر یک تا دقیقه ۷۰ ادامه پیدا کرده بود و پس از سکته قلبی اندیکا مدافع رم بازی نیمه‌ کاره ماند.

با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا ۲۰ دقیقه باقی‌مانده از این بازی پنج‌شنبه شب در اودینه پیگیری شد و فدراسیون فوتبال ایتالیا به دو تیم اجازه داده بود با ترکیبی جدید هم می‌توانند وارد زمین شوند و یکی از تغییرات ده‌روسی حضور ثابت سردار آزمون در ترکیب اصلی بود.

در حالی که فقط چند ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود، روی یک کرنر کریستیانته گل برتری جالوروسی را به ثمر رساند تا جایگاه گرگ‌ها در رتبه پنجم تثبیت شود و در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح