Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ان بی سی با افشای این خبر اعلام داشت که در جریان سفر مارک زاکربرگ رئیس فیس‌بوک به کنگره آمریکا و کاخ سفید برای گفتگو و تبادل اطلاعات به همراه یکی از افراد هیئت مدیره خود با رئیس جمهور ایالات متحده نیز قرار ملاقاتی خاص و محرمانه داشته است.

اسپوتنیک که این خبر را بازتاب داده است در ادمه به نقل از ان بی سی می‌افزاید:، ماه گذشته مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک به طور علنی در پی سفری به کاپیتول هیل به ساختمان کنگره ایالات متحده داشت و در مقابل نمایندگان کنگره در رابطه با برنامه‌های فیسبوک موسوم به لیبرا (Libra) را قرار گرفت و توضیحاتی را درباره این ارز داد و ابهام زدایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اکنون خبرگزاری NBC فاش کرده است که زاکربرگ همچنین یک قرار ملاقات دیگر در راه بازگشت داشته است که قبلاً به آن اشاره ای نشده بود. طبق اطلاعات زاکربرگ یک شام محرمانه نیز در کاخ سفید به همراه پیتر تیل عضو هیئت مدیره فیسبوک با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا داشته است.

سخنگوی فیسبوک در بیانیه‌ای به این خبرگزاری گفت: همانطور که برای مدیرعامل یک شرکت بزرگ آمریکایی طبیعی است، مارک زاکربرگ نیز دعوت به صرف شام با رئیس جمهور و بانوی اول آمریکا در کاخ سفید را با روی باز پذیرفت. فعلا هیچ نشانه‌ای در مورد دلیل این ملاقات فاش نشده است و این ملاقات تا به امروز یک ملاقات محرمانه بوده است.

زاکربرگ اوایل همان ماه به صورت علنی با ترامپ در دفتر رئیس جمهور در کاخ سفید ملاقاتی داشته و در آخرین روز سفر خود نیز از کارخانه تولید رایانه‌های جدید مک پرو اپل در تگزاس که آن زمان در حال ساخت بود، بازدید به  عمل آورده است.

کد خبر 464579 برچسب‌ها اینترنت - فیسبوک آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اینترنت فیسبوک آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات برخط زندانیان استان از محل زندان با رئیس کل دادگستری، معاون حفاظت و اطلاعات، معاون حقوق شهروندی و معاون آمار و برنامه ریزی دادگستری کل استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • قراردادهای سفر زاکانی به چین محرمانه است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند