Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال دانشجویی استان خوزستان گفت: اعتراضات و اغتشاشات کنونی که در خیابان‌ها شاهد آن هستیم، کاملا مدیریت شده است و طبق سناریویی مشخص پیش می‌رود.

نصرحق، فعال دانشجویی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص اعتراضات بنزینی گفت: اعتراضات اخیر، در ابتدا با شعار‌های اقتصادی شروع شد و تاکید معترضان بر گرانی قیمت بنزین بود، اما بعد از ساعاتی این اعتراضات از حالت مردمی خارج شد و عده‌ای منافق آن را به دست گرفتند و اعتراضات مسالمت آمیز را به اعتراض خشونت آمیز تبدیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرحق اضافه کرد: معترضان با سردادن شعار‌های ضدنظام و انقلاب، اعتراضات خود را ادامه دادند و عده‌ای از اشرار و اراذل و اوباش در این اغتشاشات حضور داشتند و مردم عادی به محض اطلاع از این جریان، دیگر در این اعتراض‌ها حضور پیدا نکردند و حتی مخالف آن بودند.
فعال دانشجویی استان خوزستان ابراز کرد: اغتشاشات کنونی که در خیابان‌ها شاهد آن هستیم، کاملا مدیریت شده است و طبق سناریویی مشخص پیش می‌رود چرا که این اشرار از عده‌ای خاص دستور می‌گیرند.
وی ادامه داد: معترضان بدانند که با تخریب اموال عمومی و اماکن به هدف خود نمی‌رسند و فقط باعث خسارت زدن به مردم و اموال عمومی می‌شوند.
نصرحق اظهار کرد: منکر اعتراض مسالمت آمیز از سوی مردم نیستیم و کاملا با آن موافقیم، اما اینکه این اعتراضات توسط عده‌ای اشرار هدایت می‌شود، گره‌ای از مشکلات مردم باز نمی‌کند.
وی اذعان کرد: در صورتی که افزایش قیمت بنزین به صورت مدیریت شده صورت می‌گرفت، امروز شاهد چنین مشکلاتی در کشور نبودیم و امیدواریم زودتر این مسئله حل شود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اعتراض بنزینی اعتراض خیابانی قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فرانسه با ضرب‌وشتم و گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های فرانسوی تصاویری را منتشر کردند که نشان می‌دهد نیروهای پلیس این کشور به تجمع حامیان مردم فلسطین در غزه حمله می‌کنند و با گاز اشک‌آور و ضرب‌وشتم تلاش دارند آنها را متفرق کنند.

معترضان فرانسوی به خیابان‌ها آمده بودند تا ضمن حمایت از مردم فلسطین در غزه، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

معترضان همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه بودند.


کد خبر 6099963

دیگر خبرها

  • حمله پلیس آمریکا به هواداران فلسطین در نیویورک+ فیلم
  • سرکوب تظاهرات دانشجویی در اروپا پس از رد آتش بس
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس هلند به دانشجویان حامی فلسطین
  • پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد+ فیلم
  • پلیس فرانسه با ضرب‌وشتم و گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد
  • برخورد پلیس آلمان با تجمع حامیان فلسطین
  • انحلال اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین در چندین شهر اروپایی
  • اعتراضات دانشجویی در سایه افزایش تهدیدها
  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • تفاوت بوته با درخت