Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع فعالان قرآنی یاسوجی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود این تعداد به ۱۰ هزار نفر برسد گفت: هم اکنون ۶ هزار و ۹۹۴ نفر بیمه قرآنی هستند.   فقهی زاده افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۶ نفر بیمه قرآنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او با بیان اینکه هم اکنون بیمه قرآنی متوقف شده است ادامه داد: اعتقاد دارم یکی از وظایف نظام جمهوری اسلامی بر مبنای قرآن و کمک به گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه بوده ولی به دلیل مشکلات اقتصادی، این روند تا حدودی کند شده است.   معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبرداد و گفت: تلاش می‌کنیم در برگزاری نمایشگاه جدید، استان کهگیلویه و بویراحمد نیز مشارکت داشته باشد.   او ادامه داد: در نمایشگاه بیست و هفتم بین المللی قرآن، حدود یک میلیارد تومان بن برای فعالان قرآنی سراسر کشور تخصیص و بین آن‌ها توزیع شد.   در این جلسه مسئولان موسسات قرآنی مشکلات و فعالیت‌های انجام شده حوزه کاری خود را بیان کردند.   معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای مراسم تودیع و معارفه مدیران کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به یاسوج سفر کرده است هم اکنون در شهر دوگنبدان به سر میبرد.   انتهای پیام/ط بیمه شدن ۷ هزار نفر از فعالان حوزه قرآنی در کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه تفسیرقرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت