Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@04:39:25 GMT

مصاحبه تازه کاتانچ؛ زنگ خطر برای تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۸۶۲۴

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق اعلام کرد که دوست دارد تیم ملی این کشور را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برساند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرکو کاتانچ، سرمربی اسلوونیایی عراق در مصاحبه با شبکه «الکاس» قطر اعلام کرد که دوست دارد تیم ملی عراق را به جام جهانی ۲۰۲۲ برساند. کاتانچ در مصاحبه خود عنوان کرد:دوست دارم تیم ملی فوتبال عراق را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرزوی دیگرم نیز بازی کردن عراق در خاک کشورش است تا در میان هواداران پرشورمان بازی کنیم.

وی درباره ارتباطش با فضای مجازی گفت: من مردی از جنس قدیم هستم و اصلا با فضای مجازی ارتباطی ندارم و هیچ صفحه‌ای نیز در این فضا ندارم. اعتقادم این است که هرکس باید متمرکز به زندگی خودش باشد و نباید دنبال خودنمایی باشد. من اصلا به این فضا اعتقادی ندارم و کار خودم را انجام می‌دهم.

تیم ملی عراق اکنون با هدایت کاتانچ با ۱۱ امتیاز صدرنشین گروه سوم است. بحرین با ۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد. تیم ملی کشورمان نیز با ۶ امتیاز در جایگاه سوم این گروه ایستاده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 رده بندی فیفا هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو اخذ الکترونیکی عوارض آزادراهی تابناک ورزشی کاتانچ تیم ملی عراق جام جهانی قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 رده بندی فیفا هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو اخذ الکترونیکی عوارض آزادراهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق

آفتاب‌‌نیوز :

علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ در این شهر روسیه حضور دارد، عصر امروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار احمدیان و الاعرجی ضمن مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق توافق کردند کمیته‌های فرعی و عالی هر چه زود‌تر تشکیل جلسه دهد.

الاعرجی با راهبردی خواندن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای مصوبه پارلمان عراق درباره اخراج نیرو‌های نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.

احمدیان در رأس هیأتی برای شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس در سن‌پترزبورگ حضور دارد و در حاشیه این نشست‌ها نیز با تعدادی از همتایان خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در منطقه به رایزنی خواهد پرداخت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • گروسی به تهران سفر می‌کند
  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند
  • کشف گور یک «زامبی» ماقبل تاریخی در آلمان