Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:00:05 GMT

میناوند: برانکو می‌تواند ناجی فوتبال ایران باشد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۷۹۱۴

میناوند: برانکو می‌تواند ناجی فوتبال ایران باشد

مهرداد میناوند روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به دو شکست اخیر تیم ملی برابر بحرین و عراق گفت: متاسفانه اتفاقاتی رخ داد که به هیچ وجه به نفع فوتبال ملی ما نبود اما تساوی عراق و بحرین امیدها را برای ما زنده کرد.

وی در مورد دلایل ناکامی تیم ملی در این دو دیدار تصریح کرد: تیم ملی ما قدرت لازم برای انداختن ترس به جان حریفان را نشان نداد و از طرفی از پتانسیل بازیکنان به طور کامل استفاده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلاتی هم قبل از بازی به وجود آمد که حواشی اطراف تیم ملی را دو چندان کرد.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: متاسفانه افرادی که در حال حاضر در فدراسیون حضور دارند، فوتبال ما را به حالت ورشکسته درآوردند و همین موضوع موجب شده تا حتی در پرداختی‌های سرمربی هم مشکل به وجود بیاید. از طرفی ویلموتس هم زمان مناسبی را برای اعتراض انتخاب نکرد و نتیجه‌اش ناکامی برابر عراق شد.

وی در رابطه با بحث تغییرات در کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: انتخاب باید از همان اول به صورت کارشناسانه انجام می‌شد. از دید من تنها در یک صورت این اتفاق می‌تواند مثبت باشد آن هم انتخاب فردی مانند برانکو ایوانکوویچ است.

میناوند خاطرنشان کرد: برانکو از هر نظر فرد مناسبی برای تیم ملی است و می‌تواند ناجی تیم ملی باشد. شرایط فوتبال ملی ما الان خوب نیست و اگر قرار است کسی به تیم ملی بیاید باید از فوتبال ملی شناخت لازم را داشته باشد و به فوتبال ما به طور کامل مسلط باشد.

وی تاکید کرد: برانکو هم تجربه‌ لازم برای موفقیت در تیم ملی را داراست و هم از شرایط حال حاضر فوتبال ما اطلاع کافی دارد. امیدوارم این اتفاق مثبت در فوتبال ملی ما رقم بخورد.   

برچسب‌ها برانکو ایوانکوویچ تیم ملی ایران مهرداد میناوند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تیم ملی ایران مهرداد میناوند برانکو ایوانکوویچ تیم ملی ایران مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد

به گزارش همشهری آنلاین موعد مقرر درویش و اوسمار بعد از بازی با سپاهان بود. قرار بر این بود که بعد از این بازی حساس جلسه این دو برای رسمی‌شدن تمدید قرارداد برگزار شود اما ۴۸ ساعت بعد از پایان این بازی هنوز خبری از این جلسه مطرح نشده است و بعید به نظر می‌رسد که تا بازی هفته بعد هم جلسه‌ای در کار باشد.

برد یا باخت در بازی با سپاهان می‌توانست تکلیف اوسمار را مشخص کند. حتی در صورت تساوی برد یا باخت استقلال هم در وضعیت اوسمار تاثیرگذار بود! اما هیچ کدام از این اتفاق‌ها نیفتاد تا اوسمار و باشگاه در وضعیت بلاتکلیف بمانند. اوسمار در مسیر قهرمانی دو بازی حساس و تاثیرگذار داشته که در هر دو با دو تساوی هم ۲ امتیاز به دست آورده و هم ۴ امتیاز از دست داده است. در هر دو بازی هم پای نکونام در میان بوده است. بازی با استقلال و بازی با سپاهان که می‌توانست تکلیف قهرمان را تا حدود زیادی مشخص کند.

به نوعی می‌توان گفت نکونام به عنوان حریفی که خیلی جسور و شجاع نیست اوسمار را کمک کرده که همچنان شانس تمدید قرارداد با قرمزها را داشته باشد. اگر نکونام در دربی و یا بازی مقابل تراکتور برنده یا بازنده می‌شد مدیریت و هواداران وضعیت روشن‌تری با سرمربی خود داشتند.

در حال حاضر اما این اتفاق نیفتاده تا مانند شرایط پرسپولیس در مسیر قهرمانی، وضعیت اوسمار در تیم هم بلاتکلیف باشد. البته در این میان حالا علاوه بر درویش، مالک جدید باشگاه هم وارد تصمیم‌گیری‌ها شده تا این معادله پیچیده‌تر هم شود. از دست رفتن جام‌حذفی در این میان مزید برعلت شده تا تمایل‌ها به ماندن اوسمار کمتر از دو هفته گذشته شود.

باید دید در ادامه نتایج استقلال و نکونام می تواند به صدرنشینی پرسپولیس و قهرمانی این تیم منجر شود یا نه. اتفاقی که می تواند تنها ناجی اوسمار باشد.

کد خبر 849228 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی