Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید محمد سعیدی درخطبه‌های نماز جمعه قم درمصلای قدس خاطرنشان کرد: برای تولید ثروت و ترقی کشور باید از جمعیت جوان کشور با تشکیل صندوق‌های کارآفرینی و اشتغال حمایت شود.
وی درادامه با اشاره به حوادث بعد از اصلاح قیمت سوخت اظهار داشت: دست آشوبگران حوادث اخیر با ضد انقلاب دردست یکدیگر بود، این آشوب‌ها با هوشیاری مردم درکوتاه ترین زمان خنثی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: قیمت حامل‌های انرژی در ایران ارزان ترین نرخ را در سراسر جهان دارد، که باید به صورت متناوب افزایش پیدا می‌کرد.
آیت الله سعیدی گفت: قاچاق بنزین ارزان، اسراف در مصرف بنزین و اصلاح وضعیت معیشتی مسائلی بود که سبب اصلاح قیمت سوخت شد که حمایت مقام معظم رهبری نیز از تصمیم سران قوا در این رابطه بود.
خطیب جمعه قم خاطرنشان کرد: مواضع و منویات مقام معظم رهبری دراین رابطه فصل الخطابی برای تمام مسئولان ومردم بود و بعد از این سخنان ،مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

وی گفت: آتش زدن مساجد و قرآن کریم توسط آشوبگران از عمق خباثت و کینه دشمنان و منافقان از نهاد مسجد و نیروهای ارزشی آن دارد.

وی ادامه داد: اقدام مردمی و انقلابی دردفاع از امنیت کشور، توطئه های دشمنان در بعد از اصلاح قیمت سوخت را خنثی کرد.
وی اضافه کرد: دولت با نظارت و برخوردهای قاطع خود مانع از گرانی های کمرشکن و سواستفاده افراد سودجو شوند.
آیت الله سعیدی با اشاره به قطع چند روزه اینترنت گفت: راه اندازی شبکه ملی اطلاعات دست دشمنان را در هدایت افکار عمومی در فضای مجازی قطع کرده و مانع از رسیدن آنها به اهداف تعیین شده می‌شود.

به دنبال تغییر نظام پرداخت یارانه به بنزین و اصلاح قیمت آن، گروه‌هایی از مردم برخی شهرهای کشور در اعتراض به این موضوع تجمع‌های خیابانی برگزار کردند. این تجمع‌ها در برخی شهرها با سوءاستفاده اغتشاشگران آموزش‌دیده، به خشونت کشیده و منجر به تخریب اموال عمومی و حمله به مراکز دولتی، حوزه‌های علمیه و بانک‌ها شد. 

وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم در۲۳ ربیع الاول یادآورشد: مردم قم نسبت به وضعیت ظاهری و چهره معنوی قم هوشیار بوده و اجاز تغییر چهره معنوی استان ندهند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به اهمیت تقوا گفت: هیچ عملی در حوزه اقتصادی، فرهنگی،سیاسی و ابعاد فردی و اجتماعی  بدون پایبندی به اصل تقوا قابل قبول نیست.
آیت الله سعیدی با بیان جریان شناسی دوران رسول گرامی اسلام(ص) تصریح کرد: جریان نفاق یکی از جریان‌های مهم دوران صدر اسلام بود، این جریان در قالب فعالیت‌های اسلامی در مسیر پیاده‌سازی اهداف و عقاید خود بودند.
وی با اشاره به آیه‌ای از سوره مبارکه توبه بیان کرد: مشرکین و منافقین نباید در هیچ یک از امور مربوط به مساجد مانند مدیریت، سیاست‌گذاری، امور خیر و تعمیر و نگهداری مشارکت داده شوند.
نماینده ولی فقیه در استان قم عنوان کرد: کارکرد مسجد بر پرورش مومنان، بسیجیان و افراد ایثارگر است و به همین دلیل نیز منافقان و مشرکان با بهانه‌های عام المنفعه در آن نفوذ و نسبت به اجرای برنامه های خود اقدام می‌کنند.

برچسب‌ها قم سید محمد سعیدی کارآفرینی نماز جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم کارآفرینی نماز جمعه قم کارآفرینی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نصیری عصر چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات زیرساخت‌های آبرسانی گناباد که با حضور مدیر عامل آب و فاضلاب استان خراسان رضوی در سالن اجتماعات فرمانداری گناباد برگزار شد، اظهار کرد: اصلاح خط انتقال آب این شهرستان به طول ۱۳ کیلومتر و با صرف اعتبار بیش از یک هزار میلیارد ریال از محل مصوبه‌های سفر ریاست جمهوری در دست اجرا است که در دور دوم سفر استانی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار گناباد از اختصاص افزون بر یک هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان گناباد خبر داد و افزود: این مبلغ معادل کل بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای گناباد است که تنها برای رفع مسائل و مشکلات و اجرای طرح‌های آبرسانی این شهرستان در یک سال گذشته تخصیص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد دولت در رفع معضلات تأمین آب شرب، علاوه بر طرح نهضت ملی مسکن، کاهش مشکلات تأمین پایدار آب شرب نیز از اولویت‌های اصلی مسؤولان این شهرستان است.

نصیری یادآور شد: آب مورد نیاز مناطق شهری گناباد از ۲۲ حلقه چاه عمیق و آب شرب مورد نیاز ۷۵ روستای تحت پوشش نیز از ۴۲ حلقه چاه عمیق، ۱۱ مجتمع آبرسانی و ۹۹ دستگاه منبع آب زمینی و هوایی تأمین می‌شود.

کد خبر 6088145

دیگر خبرها

  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری