Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران می‌گوید تا زمانی که شیرازی، هم رییس هیات فوتبال استان تهران باشد، هم کاندیدا باشد و هم بخواهد انتخابات این هیات را برگزار کند، اجازه برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران را نمی‌دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که فدراسیون فوتبال تصمیم داشت انتخابات هیات فوتبال استان تهران را در تاریخ ۶ آذرماه برگزار کند، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران دوباره با برگزاری انتخابات مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رضا گل‌محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در برنامه ورزش و مردم درباره دلایل مخالفت او با برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران اظهار کرد: مشکل این است که دوستان به استناد مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال، می‌گویند در صورتی که دوره رییس هیات فوتبال به پایان رسید، این فرد تا زمان برگزاری انتخابات می‌تواند به فعالیتش ادامه دهد. از نظر بنده و از نظر قوانین حاکم بر انتخابات، این مصوبه، مصوبه غیرقابل قبولی است. این چه مصوبه‌ای است که یک فرد می‌تواند ۱۰ سال بعد از پایان دوره مدیریتی‌اش به کارش ادامه دهد. وقتی یک نفر برای چهار سال انتخاب می‌شود یعنی بعد از چهار سال باید نفر بعد تعیین شود.

او در پاسخ به این سوال که چگونه فردی ریاست هیات فوتبال که کاندیدا هم هست، برگزار کننده انتخابات می‌شود؟ گفت: من همین ایراد را گرفتم. ما که ورزشی هستیم و دایه‌دار اخلاق و عدالت در ورزش هستیم باید مجری این کار باشیم. من هیچ کار غیرقانونی‌ای نکردم. اگر خود آقای شیرازی کاندیدا نبود، اجازه می‌دادم خود او انتخابات را برگزار کند، اما نمی‌شود وقتی کاندیدا است، هم انتخابات برگزار کند، هم حق رای داشته باشد و هم سرپرست هیات بماند. این با روح کلی انتخابات مغایرت دارد. وقتی ما این موضوع را اعلام کردیم، دوستان نپذیرفتند، ولی نهاد‌های نظارتی ورود کردند و ایراد گرفتند و به وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند تا مادامی که این مشکل حل نشود، انتخابات را به رسمیت نمی‌شناسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: دوستان به جای این که مشکل را حل کنند به مصوبه هیات رییسه ارجاع می‌دهند. مصوبه هیات رییسه به تصویب مجمع نرسیده و فاقد وجاهت قانونی است. ما هفته گذشته جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور تاج داشتیم و پیشنهاداتی در جهت حل این مشکل به رییس فدراسیون فوتبال ارائه کردیم. آقای تاج هم گفت که این موضوع را با هیات رییسه فدراسیون فوتبال مطرح می‌کند. به همین دلیل ما گفتیم تا زمانی که اشکالات وارده حل نشود، انتخابات ششم آذر هم برگزار نمی‌شود. مادامی که آقای شیرازی به عنوان رییس هیات فوتبال کاندیدا است، من به عنوان مدیرکل استان تهران اجازه نمی‌دهم که ایشان انتخابات را برگزار کند. من این موضوع را صراحتا به آقای سلطانی‌فر، نهاد‌های نظارتی و فدراسیون فوتبال اعلام کردم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در صورتی که انتخابات هیات فوتبال استان تهران برگزار نشود، آیا شیرازی می‌تواند به ریاستش در این هیات ادامه دهد و در مجمع فدراسیون فوتبال حق رای داشته باشد؟ توضیح داد: من امیدوارم با پیشنهاداتی که شده و اصراری که وزارت ورزش دارد، این مشکل تا چند روز آینده حل شود، ولی راه‌هایی برای پیگیری مطالبات قانونی جامعه برای انتخابات وجود دارد که اگر به نتیجه‌ای نرسیم از طریق راه‌های قانونی و وزارت ورزش پیگیری می‌کنیم. ما فقط به دنبال برگزاری صحیح انتخابات هستیم و امیدوارم این مشکل تا هفته آینده حل شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 رده بندی فیفا هفته بسیج یارانه حمایتی قرارداد مارک ویلموتس پالرمو اخذ الکترونیکی عوارض آزادراهی انتخابات هیات فوتبال تهران شیرازی تابناک ورزشی قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 رده بندی فیفا هفته بسیج یارانه حمایتی قرارداد مارک ویلموتس پالرمو اخذ الکترونیکی عوارض آزادراهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز

ایسنا/فارس شهردار شیراز از تلاش مدیریت شهری برای تقویت زیرساخت‌های این کلان‌شهر به دلیل گردشگرپذیر بودن آن خبر داد.

محمدحسن اسدی امروز، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در حاشیه مراسم پیاده‌روی خانوادگی که به مناسبت هفته شیراز در این کلان‌شهر برگزار شد، گفت: این برنامه با همت شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز به مناسبت هفته شیراز تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به قهرمانان و مقام آوران دیار فارس در رشته‌های مختلف ورزشی عنوان کرد: امروز قدردان همه ورزشکاران، تیم فجر شهید سپاسی و سایر قهرمانان شیرازی هستیم که برای شهر و دیار ما افتخار می‌آفرینند و شورای اسلامی و شهرداری شیراز همواره به حوزه فرهنگ و ورزش در کنار پیشرفت‌های عمرانی توجه ویژه دارند.

شهردار شیراز با اشاره به برگزاری برنامه پیاده‌روی خانوادگی در بزرگراه آیت الله حائری شیرازی گفت: امروز این برنامه در بزرگراه جدیدالاحداث آیت‌الله حائری شیرازی که در دهه فجر افتتاح شد، برگزار می‌شود و در این منطقه یک پارک سه هزار هکتاری در حال اجراست که از مسیر دوچرخه سواری به طول بیش از ۲۵ کیلومتر برخوردار است و به ارتفاعات مشرف به شهرک سعدی منتهی می‌شود؛ همچنین در حال حاضر چهار بزرگراه همزمان در شیراز در حال اجراست.

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران و مجریان این برنامه بیان کرد: بخش اول بزرگراه  آیت‌الله حائری شیرازی به طول هشت کیلومتر در دهه فجر به بهره‌برداری رسید و بخش دوم آن که محور شمالی است در ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

اسدی تصریح کرد: شیراز به عنوان شهر توریستی باید زیرساخت‌های خوبی داشته باشد و بر همین اساس پارک آبی شیراز در بزرگراه حسینی الهاشمی در حال احداث است و باغ پرندگان، آکواریوم بزرگ شیراز، شهربازی بزرگ شیراز و تله‌کابین به عنوان این زیرساخت‌های کم نظیر در شهر شیراز ایجاد می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این مراسم با تبریک و گرامیداشت روز شیراز گفت: امروز شاهد برگزاری اولین پیاده‌روی خانوادگی در سال ۱۴۰۳ هستیم که جمعیت بی نظیری در آن شرکت کرده‌اند.

سیدابراهیم حسینی با اشاره به ظرفیت‌های بی همتای کلانشهر شیراز بیان کرد: شیراز شناسنامه ایران است و باید با تامین زیرساخت‌ها و پیشرفت این کلانشهر در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی زمینه رشد هرچه بیشتر آن را فراهم سازیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز با تقدیر از شورا و شهرداری شیراز برای برگزاری این برنامه ورزش خانوادگی گفت: این برنامه به واقع یک کار بزرگ است و باید شاهد برگزاری بیشتر این برنامه ها در استان فارس که دارای ظرفیت ورزشی بالایی است، باشیم.

عبدالرحیم خداجو با بیان اینکه با مشارکت خوب مردم شیراز می توانیم شاهد اقدامات خوبی در ورزش همگانی باشیم که منجر به ارتقای سلامت خانواده می‌شود، گفت: حوزه ورزش همگانی در کاهش آسیب های اجتماعی و نشاط جامعه موثر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد