Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:05:44 GMT

آشوبگری در کشور خیانت به اسلام و مردم است

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۹۲۰۷

آشوبگری در کشور خیانت به اسلام و مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ری ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: با توجه به اینکه در هفته بسیج هستیم این هفته را به بسیجیان خدوم و فداکار این شجره طیبه تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

خطیب جمعه ری افزود: از بسیج دلاور می خواهیم همچون ۴۰ سال اخیر که دوشادوش مردم بودند و در همه سختی ها و مشکلات به مردم یاری رساندند ادامه پیدا کند چرا که بسیج سرمایه تمام نشدنی برای کشور است و وجود بسیج منجر به پیروزی های زیادی برای ایران و کشورهای دیگری که از آن الگوبرداری کرده اند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرری در ادامه با بیان اینکه آشوبگری خیانت به اسلام و مردم است گفت: برنامه ریزی برای این اغتشاشات از ۴ سال قبل از سوی معاندان نظام از جمله جریانات سلطنت طلب و منافقان انجام شده بود و دیدیم که با هوشیاری مردم چگونه صف اشرار و مردم جدا شد.

شاهچراغی عنوان داشت: اگرچه انتقاد و اعتراض حق مردم است اما باید حساب اعتراض را از آشوب و تخریب اموال عمومی و دولتی جدا کرد افزود: با وجود اینکه جریانات اخیر به سمت آشوبگری سوق یافته بود اما با رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم پایان یافت.

کد خبر 4778118

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ری اغتشاش بوشهر شهرکرد بارش برف ایلام قزوین قیمت بنزین گرگان راهپیمایی بنزین هفته بسیج اصلاح قیمت حامل های انرژی شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست