Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@09:03:30 GMT

واکنش سولسشایر به بازگشت مورینیو به لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۹۶۵۵

واکنش سولسشایر به بازگشت مورینیو به لیگ برتر

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از تایمز، بعد از اخراج مائوریتسیو پوچتینو از تیم فوتبال تاتنهام، اکنون همه نگاه‌ها به اوله گنار سولسشایر است که ممکن است قربانی بعدی مربی‌های لیگ برتری باشد. در همین ارتباط اوله گنار سولسشایر، سرمربی منچستریونایتد گفت: برکناری پوچتینو از هدایت تاتنهام خبر ناراحت کننده‌ای بود ولی من را اذیت نمی‌کند چون من بهترین شغل در دنیا را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر یک مربی در یک باشگاه به باشگاه دیگر ارتباطی ندارد و من با مسوولان باشگاه صحبت کردم که چطور یونایتد می‌تواند پیشرفت کند.

او درباره بازگشت مورینیو به لیگ برتر گفت: بازگشت مورینیو به لیگ برتر خوب است ولی خب از این که یک مربی مثل پوچتینو قبل از کریسمس شغل خود را از دست می‌دهد ناراحت کننده است.

سرمربی منچستریونایتد هم‌چنین ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند در ادامه نتایج خوبی در لیگ برتر به دست بیاورد و بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را در این فصل برای شیاطین سرخ به ارمغان بیاورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مورینیو تاتنهام مربی من یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص

ژوزه مورینیو از زمان اخراج از رم در ماه ژانویه بیکار است و باشگاه‌های زیادی به او پیشنهاد کار دادند، اما این سرمربی پرتغالی هنوز باشگاه مد نظر خود را پیدا نکرده است. بن جکوبز، خبرنگار انگلیسی، در صفحه X (توئیتر سابق) خود عنوان کرد که باشگاه القادسیه متعلق به شرکت نفتی آرامکو، ژوزه مورینیو را هدف قرار داده و در نظر دارد آقای خاص را به عنوان سرمربی در فصل آینده در اختیار داشته باشد.

این تیم در آستانه صعود به لیگ حرفه‌ای عربستان است و آرزوی به چالش کشیدن تیم‌های متعلق به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان یعنی النصر، الهلال، الاتحاد و الاهلی را در سر دارد. جکوبز حتی اضافه می‌کند که مورینیو اواخر ماه مِی به شهر الخبر خواهد رفت تا با این باشگاه مذاکره کند.

مورینیو قبلا پیشنهادات هنگفت برخی از باشگاه‌های عربی مانند الشباب را رد کرده و به دنبال کاری می‌گشت که انگیزه کافی برایش ایجاد کند.

منبع: خبر ورزشی

tags # ژوزه مورینیو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس