Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:13:24 GMT

تساوی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۹۷۶۲

تساوی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در نیمه نخست

تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران روبروی یکیگر قرار گرفتند.

۲ تیم در دقایق اولیه سعی در محک زدن یکدیگر داشتند اما پرسپولیس بازی را در اختیار گرفت  و برای زدن گل حملات پراکنده‌ای  را روی دروازه نفت مسجد سلیمان تدارک دید.

شاگردان (گابریل) کالدرون میل به بردن بازی به کناره‌ها داشتند تا علاوه بر بر هم زدن نظم خط دفاعی مسجد سلیمان فرصت را به هافبک‌های خود بدهد تا توپ را ارسال کنند اما این تاکتیک در نیمه نخست جواب نداد تا دروازه سوشا مکانی بسته بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۲۵ «مهدی ترابی» با پاس «علی علیپور» در عمق خط دفاعی نفت مسجد سلیمان صاحب توپ شد که در حالتی متعادل این فرصت را از دست داد. بازیکنان پرسپولیس معتقد به خطای پنالتی داشتند اما پیام حیدری دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۴۳ احمد الجبوری در پشت مدافعان پرسپولیس با بیرانوند تک به تک شد و می‌توانست دروازه قرمزپوشان را باز کند اما تعلل زیاد وی موجب شد تا سید جلال حسینی توپ را دفع کند.

بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در نیمه اول چنگی به دل نزد تا هر ۲ تیم بدون گل به رختکن بروند.

کالدرون که در این بازی محروم است، با حضور در جایگاه ویژه  و در کنار «محمد حسن انصاری فرد» این مسابقه را تماشا کرد.

سرمربی پرسپولیس بین ۲ نیمه به رختکن رفت تا توصیه‌های فنی لازم را به شاگردانش گوشزد کند.

در غیاب کالدرون، کریم باقری از کنار زمین وظیفه هدایت بازیکنان پرسپولیس را بر عهده داشت.

از بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان استقبال کمی شد و حدود ۴ هزار نفر این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، احمد نوراللهی، محمد نادری، وحید امیری، مهدی ترابی و علی علیپور

سرمربی : گابریل کالدرون

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، احمد نوراللهی، محمد نادری، وحید امیری، مهدی ترابی و علی علیپور

سرمربی : مهدی تارتار

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران گابریل کالدرون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟