Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز سروری گفت: هنگامی که به دنبال اجرای طرحی ملی که با زندگی آحاد مردم سرو کار دارد هستیم؛ آماده سازی زمینه های قبلی آن با اطلاع رسانی و توجه به زیر ساخت های مورد نیاز بسیار ضروری است. اعتماد آفرینی در لایه های مختلف جامعه و آگاه سازی مردم در برنامه های دولت در اقدامات جبرانی و کاهش تورم احتمالی و بیان مشکلات ناشی از اجرای طرح به صورت شفاف با مردم منجر به اعتماد مردم به دولت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز سروری در گفت و گو با قدس آنلاین با اشاره به بی تدبیری ها و عدم شفاف سازی دولت در موضوع اطلاع رسانی افزایش نرخ بنزین به افکار عمومی گفت: تمام دولتها باید کاهش زمینه سازی اعتراضات و به حداقل رساندن اغتشاش را دنبال کنند، اینکه دولتی بدون تفکر و تدبر زمینه اعتراض و سوء استفاده دشمن را فراهم کند به هیچ وجه قابل قبول نیست. قطعا  در موضوع افزایش بنزین نمی توان تمامی اقدامات دولت ازصفر تا صد را قابل دفاع  دانست چرا که طرح ملی افزایش قیمت بنزین در شکل نامطلوبی به اجرا درآمد؛ شکلی که به تولید نارضایتی و فراهم کردن بسترهای چالش زایی در کشور کشیده شد.

وی دراین باره افزود: هنگامی که به دنبال اجرای طرحی ملی که با  زندگی آحاد مردم سرو  کار دارد هستیم؛ آماده سازی زمینه های قبلی آن با اطلاع رسانی و توجه به زیر ساخت های مورد نیاز بسیار ضروری است. اعتماد آفرینی در لایه های مختلف جامعه و آگاه سازی مردم در برنامه های دولت در اقدامات جبرانی و کاهش تورم احتمالی و بیان  مشکلات ناشی از اجرای طرح به صورت شفاف با مردم منجر به اعتماد مردم به دولت می شود.

پرویز سروری گفت: مجموعه هم افزای سازمانی و قانونی که باید با هم در انجام طرح ملی همکاری کنند در جریان تصمیم گیری دولت نبودند؛ مسلما قابل قبول نیست که نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طریق اخبار یا در صف پمپ بنزین از گران شدن بنزین مطلع شوند! دولت با تصمیم گیری یک جانبه و بدون اطلاع رسانی قبلی که حق مردم است منجر به تولید بی اعتمادی و فراهم کردن زمینه های اعتراض شد. هنگامی که دولت تصمیم خود را در چارچوب قانونی و در فرآیند اقناع عمومی، اجماع با نخبگان و اطلاع رسانی به افکارعمومی دنبال نکرد عده ای از سوء استفاده گران از اعتراضات مردمی به نفع خود بهره برداری می کنند و جریان اعتراض را به سمت تخریب و سیاسی شدن موضوع هدایت می کنند.

وی در این باره افزود: از سوی دیگر سکوت مدیران دولتی بعد از افزایش نرخ بنزین و شروع اعتراض ها بسیار خطا بود؛ انتظار می رفت وزرای مختلف و  رئیس جمهور دراین باره با مردم به سخن بنشینند و با آرامش دادن به مردم زمینه اعتراضات و اغتشاشات را کاهش و از بین ببرند در حالی که مردم در سکوت مطلق مدیران در حالی که اعتراض به حق داشتند با گروه هایی مواجه شدند که هدف آنها از ایجاد آشوب مقاصد سیاسی به نفع دشمنان ملت ایران بود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم دنبال فرهنگ سازی هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملا نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ سازی هستیم.

خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آنها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای 10 استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می شود.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم