Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان دماوند با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی محکومیت و اهانت اغتشاشگران به مقدسات دینی مسلمانان، امنیت و اقتدار ملی خود را به رخ جهانیان کشیدند. ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان امروز با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی محکومیت و اهانت اغتشاشگران به مقدسات دینی مسلمانان شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم شهرستان دماوند با حضور پرشور و بی نظیر خود در این راهپیماییبا سر دادن شعار های "مرگ بر فتنه گر" و "مرگ بر آمریکا" بار دیگر پشتیبانی خود را از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی اعلام کردند و با وجود اعتراض به برخی از مشکلات موجود در جامعه، صف خود را از اغتشاشگران و خرابکارانی که مزدور آمریکا و اسرائیل هستند جدا کردند.

برگزاری راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در محکومیت اغتشاشات اخیرحضور باشکوه مردم دیار حافظان قرآن در راهپیمایی علیه آشوبگران / اسلامشهری‌ها حماسه آفریدند + فیلم‌‌حضور حماسی مردم شهرستان رباط‌کریم در راهپیمایی علیه اغتشاشگران / مردم هنجارشکنی‌ها را محکوم کردند + تصاویر

مردم همچنین با سر دادن شعار «دست خدا بر سر ماست، خامنه‌ای رهبر ماست» و «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم»، از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب حمایت کردند، مردم مومن و انقلابی شهرستان دماوند در بخشی دیگر از راهپیمایی امروز خواستار نظارت جدی بر کنترل قیمت‌ها شدند.

گزارش از محدثه علیخانی

انتهای پیام/220

R7840/P/S6,60/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با تقسیمات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد.

وی ادامه داد: الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد یا نه؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وحیدی در خصوص تعیین تکلیف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصریح کرد: بر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد.

به گزارش فارس؛ موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

در این خصوص نظرات مختلفی توسط برخی مسؤولان و نخبگان در خصوص تجزیه شهرستان ری و الحاق برخی از بخش‌های این شهرستان به استان‌های جدید شرقی و غربی مطرح شده بود.
مخاطبان فارس با ثبت‌پویشی با عنوان «مردم قیامدشت با الحالق این شهر به استان شرقی مخالف هستند» در سامانه فارس من، خواستار پیگیری این موضوع از مسؤولان شدند.

کد خبر 849346 منبع: فارس برچسب‌ها احمد وحیدی خبر ویژه تهران

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • دماوندی‌ها به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) سوگواری کردند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد