Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد پسنده خاطرنشان کرد:شعارهایی که از حلقوم کثیف فتنه گران و سلطنت طلب ها بیرون می آمد،این روزها در آشوب های اخیر به گوش می رسید اما آشوب گران مطمئن باشند مقابل تیغِ تیزِ عدالت خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در سخنرانی قبل از خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان با محکوم کردن اغتشاشات اخیر،به مردم قول داد تا آخرین آشوب گر این حوادث را شناسایی و به سزای عمل خود برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد پاسدار باقر پسنده با گرامیداشت هفته بسیج، تصریح کرد: این شجره طیبه در آذر ماه سال 58به فرمان امام راحل (ره) برای روزهای حساس و بعنوان یکی از ذخایر گرانبهای انتقلاب شکل گرفت.

وی افزود: یکی از آزمون های سخت بسیج، کارنامه درخشان این نهاد انقلابی در 8 سال دفاع مقدس بود.

سرگرد پسنده خاطرنشان کرد:هنوز عرقِ جنگ از تن بسیجیان خشک نشد که لباس رزم از تن بیرون کردند و از همان زمان تاکنون بسیج در تمامی اقشار به سازندگی کشور روی آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ادامه داد:بسیج توانست با کمترین امکانات و با روحیه جهادی، قدم های بزرگی برای توسعه پیشرفت و کمک به مستضعفان و محرومان بردارد.

وی گفت:امروز شاهد حضور بسیج در همه میادین و صحنه ها هستیم و این شجره طیبه اکنون در جهان منادی صلح و حقیقت است.

سرگرد پسنده با بیان اینکه تا روحیه بسیجی و جهادی در دل مردم است، از طوفان حوادث در امان است، گفت:رهبر انقلاب در گذشته پیش بینی کرد و فتنه سال 98را خطرناک تر از فتنه های قبل دانست.

وی افزود:حضور میدانی مردم و تدابیر مقام معظم رهبری باعث شد تا دست آشوب گران قبل از انتخابات برای ملت با بصیرت ایران اسلامی رو شود.

سرگرد پسنده خاطرنشان کرد:شعارهایی که از حلقوم کثیف فتنه گران و سلطنت طلب ها بیرون می آمد،این روزها در آشوب های اخیر به گوش می رسید.

وی گفت:در این میان از خویشتنداری و رافت نظام سوء استفاده کرده و با دست درازی به اموال بیت المال، برخی از نهادها و بانکها را به آتش کشیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ادامه داد:در شهرستان ما هم بعضی واسطه شدند تا اجازه راهپیمایی مسالمت آمیز به روز دوم کشیده شد اما آشوب گران مطمئن باشند که مقابل تیغِ تیزِ عدالت خواهند رفت.

سرگرد پسنده افزود:صبر و حوصله نظام خویشتنداری و مدارا هم اندازه ای دارد ؛صحنه گردان های و موتور محرک این اتفاقات مطمئن باشند که تک تک آنها به سزای اعمال خود خواهند رسید.

وی گفت:در این صحنه ها به لطف الهی چهره معاندین یکی پس از دیگری برای مردم نمایان می شود و انقلاب به دلیل وجود ولایت فقیه و ملت بصیر، از طوفان حوادث مصون می ماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی تصریح کرد:دیروز شاهد حضور سراسری مردم کشور و به تبع آن حضور حماسی مردم بهمئی در راهپیمائی محکومیت این آشوب ها بودیم.

سرگرد پسنده با بیان تقدیر از حضور شیرزنان و غیورمردان بهمئی در این راهپیمائی،گفت:به مردم بهمئی قول می دهیم تا دستگیری تا آخرین نفر این آشوب گران کوتاه نخواهیم آمد.

وی در پایان از نیروهای نظامی و امنیتی شهرستان که با مدارا و خویشتنداری اجازه ندادند خونریزی و حوادث ناگوار بیشتری در بهمئی رخ دهد، تقدیر کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم اقامه عزای امام جعفرصادق (ع) در مدرسه علمیه آیت‌الله خویی (ره) مشهد گفت: حوزه باید عالم به زمان خود و فرهنگ‌های رایج روزگارش باشد و از سیاست و سیاست مداران زمان با خبر و دنیای خودش را بشناسد و از آنچه که در غرب، مراکز نظامی، اماکن صنعتی و نظام بانکداری اطلاع جامع داشته باشد.

آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی افزود: حوزه علمیه علاوه بر عالم بودن و نگهبانی از ارزش‌های دینی، و صیانت از عزت، شرف و استقلال ملت باید اهل عمل باشد، چرا که اگر از پیشرفته‌ترین فنون و مهارت‌ها در عرصه‌های مختلف دانش برخوردار باشد، اما اهل عمل نباشد در انجام رسالتش موفق نخواهد شد.

وی گفت: حوزه با مردم و در میان مردم باشد، چرا که اگر حوزه به عنوان علامه دهر روزگار خود شناخته شود، اما از مردم بریده و جدا باشد، دیگر نمی‌تواند نگهبان ایمان، عقیده، فرهنگ، اخلاق، ادب و حجاب و عفاف ملت باقی بماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه مردم پشتوانه حوزه‌های علمیه هستند، یکی از دلایل پایداری روحانیت را، حمایت ملت خواند و افزود: حوزه‌های علمیه با همه زهد، تقوا و دیانت بدون حمایت مردم اعتبار ندارند.

آیت الله حسینی خراسانی در ادامه  با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: نظام جمهوری اسلامی به فرماندهی فرمانده کل قوا و فقیهی از مکتب امام صادق (ع) توانست مراکز حساس اسرائیل را هدف قرار دهد و گنبد آهنین این رژیم منحوس را در هم کوبد.

 

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • ملکه رانیا: نمی‌توان منتظر حکم دیوان لاهه بود زیرا مردم غزه در حال کشته شدن هستند