Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان، عصر امروز (جمعه) اول آذر در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان 90 دقیقه، با برتری یک بر صفر زردپوشان نفتی پایان یافت.

هواداران پرسپولیس در دقایق پایانی این مسابقه که تقریباً امیدی به برتری تیم محبوب‌شان نداشتند، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق سرخ‌پوشان را مورد تشویق قرار دادند و شعار «حیا کن رها کن» برای کالدرون سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پس از پایان بازی، بازیکنان پرسپولیس سریع به رختکن رفتند و در سوی مقابل، تارتار سرمربی نفت مسجد سلیمان بازیکنان خود را جمع کرد و آنها را به سمت هواداران نفتی‌ها برد تا از آنها به خاطر تشویق‌هایی که در طول مسابقه کردند، تشکر کنند.

در پایان این مسابقه، خبرنگاران به سراغ محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس رفتند و از او درباره چهارمین شکست فصل سرخپوشان سوال کردند اما انصاری به سوال خبرنگاران جواب نداد و گفت: الان وقت مناسبی برای مصاحبه نیست.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان پرسپولیس به دلیل نتایج ضعیف خود جریمه خواهند شد یا خیر، گفت: هیچ چیز هنوز معلوم نیست و باید این موضوع بررسی شود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان گابریل کالدرون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو دفاع وسط سرخپوشان، گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان دو بازیکنان ممتاز و موثر برای پرسپولیس محسوب می‌شوند و درخشش آنها همواره الهام بخش دیگر بازیکنان این تیم است.

کنعانی‌زادگان که در این بازی در پست همیشگی خود بازی می‌کرد و مقابل حمله‌وران نساجی آنقدرها هم به دردسر نیفتاد، در پایان مسابقه با سوت داور این چنین به شادی برخاست.

او در ابتدا سمت علیرضا بیرانوند رفت و خوشحالی‌اش را با او تقسیم کرد و سپس طرف هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه وطنی را گرفت و در نهایت با نشان دادن آسمان به نوعی پیغام خود را به عکاسان حاضر در گوشه و کنار ورزشگاه وطنی رساند که لطفی پشت پیروزی پرسپولیس در ورزشگاه وطنی بوده است.

مسابقه‌ای که قرمزها با یک یار کمتر موفق به پیروزی در آن شدند. آن هم در شرایطی که حتی در مسابقه یازده به یازده هم به نظر می‌رسید نساجی شانس زیادی برای متوقف کردن پرسپولیس دارد.

عکس‌ها: معین نادری

دیگر خبرها

  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس