Web Analytics Made Easy - Statcounter

سر مربیان تیم ملی و باشگاه پرسپولیس رکورد تاریخی بیرانوند را شکستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سرمربیان تیم ملی و باشگاه پرسپولیس رکورد تاریخی بیرانوند را شکستند.

بیرانوند در سالهای اخیر هرگز 6 باخت را در سه ماه به چشم ندیده بود. در حالی که دیروز و مقابل چشم ایجنتهای اروپایی  ششمین باخت متوالی تیمی که درون دروازهاش ایستاده بود را در کمتر از چهارماه تجربه کرد تا کالدرون و ویلموتس رکورد تاریخی بیرانوند را در این زمینه بشکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این خبر پرسپولیس در لیگ مقابل تراکتور، سپاهان، شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان و تیم ملی هم مقابل بحرین و عراق در حالی تن به شکست داد که به نظر میرسد این دروازهبان روی تمام گل‌های دریافتی مقصر نبوده است.

بیشتر بخوانید: کری خواندن مربی عراقی برای بازی مقابل ایران امام‌وردی: کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس، تاخیر و مستندات رسن را بررسی می‌کند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس بحرین تیم ملی عراق نفت علیرضا بیرانوند مارک ویلموتس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نازنین فاطمه عیدیان بانوی دونده کشورمان امروز جمعه ۷ اردیبهشت در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران نخستین بار با ایستادن بر سکوی قهرمانی، نشان طلای مسابقات را بر گردن آویخت.    بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و نشان طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.   گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان حدنصاب ملی رده سنی جوانان را که با ۵۹.۴۸ ثانیه در اخیار خودش بود، بهبود ببخشد.   وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران) در اخیار شهلا محمودی بود، ارتقاء داد و رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده شد.    لازم به ذکر است، نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این نخستین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع کسب کند.

دیگر خبرها

  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!