Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اغتشاشات چند روز گذشته و حضور پرشور مردم در محکوم نمودن اقدامات خرابکارانه عده ای آشوبگر و فرصب طلب، مجلس خبرگان رهبری بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در بیانیه مجلس خبرگان رهبری که به امضای آیت الله احمد جنتی رسیده آمده است: انقلاب اسلامی ایران، از آن روز که با پشتوانه الهی و قدرت مردمی پا به میدان نهاد تا به امروز همواره با چالش‌های گوناگون و دشمنی استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین مواجه بوده و تنها انقلابی است که یک چلّه‌ی پُرافتخار را بدون خیانت به آرمانهایش پشت سر نهاده و در برابر همه‌ی وسوسه‌هایی که غیر قابل مقاومت به نظر میرسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده و به حول و قوه الهی و حضور مردم در صحنه آن را استمرار خواهد بخشید ان شاءالله.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: در روزهای گذشته شاهد ناآرامی‌ها و آشوب عده‌ای فرصت طلب به بهانه اعتراض به اجرای طرح مدیریت سوخت بودیم که مطالبه بحق مردم و شهروندان شریف کشورمان را به اغتشاش کشانده و با سلب امنیت و آسایش مردم، صحنه‌های خشونت آمیزی را رقم زدند که به هیچ وجه مورد تأیید مردمی که صرفاً مطالبه رسیدگی مسؤولان به مشکلات اقتصادی و معیشتی خود را داشتند نبود.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: مجلس خبرگان رهبری، ضمن اعلام حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب«مدظله العالی» مبنی بر تأیید مصوبه سران محترم قوا و تأکید معظم له بر مدیریت و نظارت بر اجرای صحیح طرح و کنترل قیمت‌ها به ویژه در راستای حفظ و تقویت قدرت اقتصادی اقشار آسیب پذیر و قدردانی از موقعیت شناسی و بصیرت مردم عزیز کشورمان که آشوبگری عناصر فتنه گر و فریب خورده را محکوم نموده و اجازه موج سواری دشمنان را ندادند، هرگونه آشوب طلبی و تعرض به اموال عمومی و خصوصی، آتش زدن قرآن و تخریب اماکن مذهبی را به شدت محکوم نموده و ضمن هشدار جدی به آمریکای جنایتکار، اسرائیل خبیث، حکام آل سعود و سلطنت طلبان زبون که با حمایت مالی و غیر مالی از منافقین سرسپرده، به عنوان عوامل بروز آشوب‌های سال‌های اخیر در ایران اسلامی و تسلیت به خانواده قربانیان و حادثه دیدگان بی گناه این حوادث به ویژه شهدای گرانقدر امنیت، بار دیگر از دولت و مجلس شورای اسلامی می‌خواهد با اجرا و نظارت دقیق بر روند طرح و رفع خلاء‌های احتمالی، مانع ایجاد مشکلات اقتصادی جدید و گرانی اجناس و اقلام مورد نیاز مردم گردند و از دستگاه‌های امنیتی و قوه قضائیه هم می‌خواهد با شناسایی، برخورد و محاکمه قاطع با صحنه گردانان و عوامل بروز این اغتشاشات با شدت تمام برخورد نمایند.

 

بیشتر بخوانید: برخود واجب می‌دانم از محبت، لطف، عنایت، همدلی همه شما مردم شریف مازندران تقدیر و تشکر نمایم رشد ورزش کشور نیازمند نگاه جامع و کامل به همه ابعاد است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران خانواده قرآن مجلس خبرگان رهبری مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد مولانیا بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر نمایش جدیدش را با عنوان «سی و یک رویا» به تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی در تماشاخانه ملک روی صحنه خواهد برد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «سی و یک رویا، قصه‌ همه‌ ماست. ما که رویایی داریم برای رفتن، برای ماندن، برای گفتن و برای سکوت کردن. احمد و مینا رویایی در سر دارند همچون ما، اما چه کسی شجاعت دست کشیدن دارد؟ و چه کسی شجاعت ماندن؟»

مولانیا پیش‌ از این نمایش‌های «سوتفاهم»، «آمادئوس»، «هوراشیو»، «دن‌کیشوت» و «خبری از او نیست» را روی صحنه برده است.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به سجاد قربانی، پریا یاراحمدی دستیاران اول کارگردان، زهره آقامیر دستیار دوم کارگردان، علی حمصیان عکاس، ساخت تیزر، امیر محمدرفیع خواه لوگوتایپ و سارا حدادی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات اشاره کرد.

بازیگران و دیگر عوامل این اثر روانشناسانه متعاقبا اعلام خواهند شد.

کد خبر 6097854 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار