Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جهانبخش عطایی روز شنبه در حاشیه برپایی چادرهای سلامت و ویزیت رایگان  به خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون ۳۰ تیم تخصصی در قالب ۲۰ تیم جهادی به مناطق محروم بخش‌های خورش‌رستم، شاهرود و مرکزی این شهرستان اعزام شده‌اند.

او اظهار داشت: گروه‌های تخصصی اعزامی به مناطق محروم روستایی منطقه شامل پزشکان متخصص قلب و عروق، داخلی، زنان و زایمان، اطفال، دندان‌پزشکی و طب اورژانس هستند که انواع خدمات پزشکی و دارویی  را به بیماران ارایه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: تمامی همکارانی که در این مناطق حضور می‌یابند، دغدغه‌ خدمت مخلصانه و بی‌منت به مردم را دارند و هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و در مواردی حتی با هزینه شخصی خود، بیماران را مورد درمان قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: در طول سال برنامه‌هایی شامل جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان، برگزاری نمایشگاه در حوزه عفاف و حجاب، نمایشگاه عکس دفاع مقدس، نمایشگاه اعتیاد، برگزاری آیین‌های مذهبی، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز از سوی بسیج جامعه پزشکی اجرا شده است.

او با بیان اینکه تا پایان سال جاری نیز خدمات پزشکی رایگان به  ساکنان مناطق محروم روستایی همچنان تدوام خواهد داشت، افزود: کانون خلخال به‌عنوان کانون بسیج جامعه پزشکی برتر استان در طرح شهید رهنمون معرفی و در جشنواره مالک اشتر نیز عنوان موفق‌ترین رده را کسب کرده است.

او با ارایه گزارش از ۱۲۰ برنامه پیش بینی شده برای ایام هفته بسیج امسال از برپایی نخستین بیمارستان صحرایی با بکارگیری از ۱۰ پزشک متخصص در روز دوشنبه آتی در شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال خبر داد و گفت: گروه‌های پزشکی و درمانی این بیمارستان به مدت یک روز به مردم این شهر و روستاهای هم جوار ارایه خدمات خواهند کرد.

برچسب‌ها علوم پزشکی خلخال سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علوم پزشکی خلخال سازمان بسیج مستضعفین علوم پزشکی خلخال سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گروهی از پزشکان خیر و متخصص دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و چابهاربا حضور در شهر قصرقند به مدت سه روز خدمات پزشکی و داروی رایگان به بیماران این شهر ارائه کردند.
سرپرست این گروه خیری گفت این پزشکان در بخش‌های زنان و زایمان مامایی چشم پزشکی ارتوپدی و آزمایشگاهی به ارائه خدمات می‌پردازند.
خانم بیژن فرافزود:علاوه بر ویزیت رایگان بیماران یکصد میلیون تومان دارو و خمیر دندان و مسواک بصورت رایگان توسط خیران برای بیماران و مراجعه کنندگان قصرقندی تهیه شده است.
وی گفت مردم قصرقند از حضور این پزشکان خیر استقبال خوبی داشته اند و بیش از دو هزار نفر از بیماران این شهر در مدت سه روز بصورت رایگان ویزیت شدند.
گفتنی است شهرستان فاقد بیمارستان و پزشک متخصص می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان