Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون انجمن‌های ورزشی به دنبال افزایش کرسی‌های آسیایی و جهانی است

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: کسب کرسی‌های آسیایی و جهانی و برخورداری از نمایندگان ایرانی در سطح بین‌الملل کمک شایانی به ورزش می‌کند و این فدراسیون به دنبال افزایش کرسی‌های خود در مجامع فراملی است.

محمد علیپور اظهارداشت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی توانسته با عملکرد مناسب در مقایسه با سایر فدراسیون‌ها، ۳۵ عنوان بین‌المللی و آسیایی را داشته باشد و برنامه‌ریزی ما کسب عناوین بیشتر در گستره جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: لابی در سطح بین‌الملل می‌تواند نقش کشورمان در تصمیم‌گیری‌ها در حوزه ورزش را ارتقا دهد و این امر به سود رشته‌های ورزشی و تیم‌های ایرانی است.

تنیس اصفهان به مربیان بیشتری نیاز دارد

رییس هیات تنیس اصفهان گفت: ارتقای این رشته ورزشی در شهرستان‌های این استان مستلزم معرفی و پرورش شمار بیشتری از مربیان است.

فرهاد رحیمی اظهارداشت: در زمان حاضر حدود ۱۰۰ مربی در هر ۲ بخش آقایان و بانوان در این استان مشغول به فعالیت هستند که با احتساب تعداد زمین‌های موجود آمار یادشده باید افزایش یابد.

وی با تاکید بر ضرورت همزمان توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، افزود: حدود ۱۰۰ زمین تنیس  موجود در استان هر کدام به حداقل ۲ مربی این رشته نیازمند است.

تکمیل زمین گلف اصفهان به ۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

رییس هیات گلف اصفهان گفت: ساخت دیواره بتنی اطراف مجموعه گلف نقش جهان این کلانشهر به منظور تکمیل آن حدود هفت میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.

کورش محمدی اظهارداشت: زمین گلف نقش‌ جهان اصفهان اکنون مجموعه‌ای استاندارد کشور است که زمین‌های پیرامون آن در سال‌های گذشته مورد تعرض قرار گرفت و آزادسازی آن تا الان زمان برد.

وی با اشاره به این که برخورداری از زمین گلف استاندارد می‌تواند در پیشرفت رشته نقش مهمی ایفا کند، ادامه داد: تنها راه محصور و محدودسازی مجموعه یادشده، ساخت دیواره بتنی اطراف آن است تا دست‌اندازی‌های پیشین دیگر در آن رخ ندهد.

دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان و سوهان قم لغو شد

دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان و سوهان قم که قرار بود عصر روز یکشنبه در اصفهان برگزار شود، لغو شد.

این دیدار قرار بود در چارچوب هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتبال کشور  ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شود که شورای تامین استان اصفهان با برگزاری این دیدار مخالفت کرد برگزار نمی شود.

بر اساس این تصمیم، برگزاری دیدار یادشده به روز دیگری موکول شد.

دیدار تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان لغو شد

دیدار تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان از هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر که قرار بود در این شهر برگزار شود، لغو شد.

طبق برنامه قبلی فدراسیون بستکبال دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان با شهرداری گرگان پیش از این قرار بود، عصر از ساعت ۱۶ امروز در اصفهان برگزار شود، به روز دیگری موکول شد.

در این راستا فدراسیون بسکتبال اعلام کرد:  از هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال دو دیدار به میزبانی قزوین و اصفهان برگزار نمی‌شود، در این راستا دیدار  ذوب‌آهن اصفهان با شهرداری گرگان و تیم‌های شهرداری قزوین با مس کرمان که پیش از این قرار بود امروز عصر برگزار شود، به روز دیگری موکول شد.

پیست‌های اصفهان برای اسکی‌بازان آماده نیست

رییس هیات اسکی اصفهان گفت: پیست‌های استان به علت کافی نبودن برف در این مناطق برای حضور اسکی‌بازان آماده نیست.

محمود یسلیانی اظهارداشت: در صورت بارش برف به میزان روزهای گذشته پیست‌های استان در شهرستان فریدونشهر و افوس در شهرستان بوئین میاندشت در غرب منطقه برای حضور ورزشکاران آماده خواهند شد.

وی افزود: روز گذشته بازدید میدانی از پیست فریدونشهر انجام دادیم و وضعیت پیست افوس را به صورت تلفنی جویا شدیم و در صورت آماده شدن مکان‌های یادشده به مردم اعلام خواهیم کرد.

مسابقه فوتسال هایپر شهر شاهین‌شهر و فرش آرا مشهد لغو شد

دیدار تیم‌های فوتسال هایپر شهر شاهین‌شهر و فرش آرا مشهد در چارچوب هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتسال کشور لغو شد.

احمد هادی مدیررسانه‌ای تیم هایپر شهر شاهین‌شهر گفت: این دیدار قرار بود ساعت ۱۷ روز جمعه یکم آذر در ورزشگاه تختی شاهین‌شهر برگزار شود که شورای تامین استان اصفهان با برگزاری آن مخالفت کرد.

وی گفت: بر اساس این تصمیم، برگزاری دیدار یادشده به روز دیگری موکول شد.

برچسب‌ها فوتبال فوتسال بسکتبال اسکی اصفهان فدراسیون گلف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فوتسال بسکتبال اسکی اصفهان فدراسیون گلف فوتبال فوتسال بسکتبال اسکی اصفهان فدراسیون گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی

ظاهرا حواشی دیدارهای پرسپولیس و سپاهان تمامی ندارد و مدیران باشگاه پرسپولیس و سپاهان بعداز دور جدید بيانيه ها به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس(مصطفی لشگری) و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان (مسعود سعیدی) جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیدار 2 تیم چهارشنبه هفته قبل با تساوی بدون گل به اتمام رسید که البته حواشی زیادی به همراه داشت.

این دو مدیر ورزشی،درفضای مجازی و همچنین  شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی در شبکه ورزش، پیرامون حواشی این بازی بحث و جدل داشتند که این موضوع باعث احضار آنها شده است. 

دیگر خبرها

  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • داور دیدار استقلال و ذوب آهن تغییر کرد
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی